Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan
és kényelmesen

Allianz Hungária Zrt.
Az Allianz Hungária Zrt. életbiztosítási termékei már online is megköthetők az újonnan bevezetett teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiának köszönhetően.

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat egyszerűbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tévő digitális technológiákat. A vállalat utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – azaz érintés és papírmentessé – váltak.

Az életbiztosítások esetében a pénzmosásról szóló törvény által előírt kötelező ügyfél-átvilágítást az Allianz Hungária Zrt. megbízott partnere a Techteamer Kft. végzi el a jogszabályokban auditált rendszerein keresztül. A folyamat az ügyfél számára kényelmesen, az általa meghatározott időpontban, legfeljebb negyedórát vesz igénybe.

„A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videó kapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban” – írta le röviden a folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője. „Országos hálózatunk több mint 270 ponton áll ügyfeleink rendelkezésre, és közel 700 ezer ügyfél szerződését gondozza. Üzletkötőink tapasztalata szerint a jelenlegi helyzetben egyre inkább előtérbe kerülnek a kockázati életbiztosítások, így a frissen bevezetett technológiának és a már meglévő informatikai megoldásoknak köszönhetően még gyorsabban és egyszerűbben szolgálhatjuk ki ügyfeleinket. – tette hozzá Tóth Balázs.

Az Allianz Hungária korábban, március végén tovább bővítette online digitális megoldásait. Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek a Casco károk mellett gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is intézhetik ügyeiket.

A vállalat Allianz ConnX kárbejelentő alkalmazása pedig egy gyors, kényelmes megoldás, amivel az ügyfelek azonnal az okoseszközükről intézhetik a kárbejelentést lakás és gépjárműkárok esetén. Az Allianz Hungária statisztikái szerint a lakásbiztosítások kárszemléjének már kétharmada ezzel az online videós alkalmazással történik. Ezekben az esetekben a kárszakértő által perceken belül megtörténik a felmérés, a kalkuláció. A felajánlott kártérítési összeg elfogadását követően az akár 24 órán belül az ügyfél bankszámláján lehet.

Sajtókapcsolat

Dorn Gabriella Csilla
Marketing és kommunikációs osztály
1087 Budapest Könyves K. krt. 48-52.
Mob.: +36 30 370 2048
e-mail:
gabriella.csilla.dorn@allianz.hu

Zsámboki Olivia
Marketing és kommunikációs osztály
1087 Budapest Könyves K. krt. 48-52.
Tel.: +36-1-451-9205
Mob.: +36 30 977 6755
e-mail:
olivia.zsamboki@allianz.hu

 

Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan és kényelmesen