Tisztelt Ügyfeleink!

A kialakult egészségügyi helyzet, azaz a COVID-19 koronavírus-járvány miatt, elővigyázatosságból kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunk helyett az online ügyintézést vegyék igénybe. Továbbá, amennyiben rendelkeznek okostelefonnal, a bejelentett kár szemléjéhez lehetőség szerint válasszák a távoli –  élő videós online – kárfelvételt, amelyet szakértőnk - ha a feltételek adottak – minden esetben felajánl Önöknek.

Ezen felül tájékoztatjuk Önöket, hogy Ügyfeleink és munkatársaink megbetegedésének megelőzése és egészségének megőrzése érdekében, az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) 2020. március 16-tól kezdődően határozatlan időre bezár.  Ügyfélkapcsolati pontjaink aktuális nyitva tartását a Fiók-és Tanácsadó-kereső felületünkön folyamatosan frissítjük. 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Otthon

Szeretném az otthonomat
biztonságban tudni 
 

Miért válassza az Allianz-ot?

 Átlátható, könnyen választható fedezetek
Biztosítási termékek minden élethelyzetre
Digitális megoldások
Ügyintézés a nap 24 órájában
130 éve állunk ügyfeleink mellett
ekomi

Allianz ügyfél-elégedettség index

4.6/5

786 Vélemények

Tovább a blogra