Gyors és egyszerű biztosítási ügyintézés digitálisan és személyesen.

 
Bármi történjen is mi bármikor elérhetőek vagyunk. Nálunk az online csatorna, nemcsak egy kényelmes ügyintézési felület, hanem lehetőség arra, hogy ügyfeleink fel tudjanak készülni mindenre, amit az élet kínál. Legyen szó közös családi pillanatokról, fontos évfordulókról vagy csak emlékezetes eseményekről, mi ott vagyunk digitálisan vagy személyesen.

Szerződéskötés gyorsan, egyszerűen, kényelmesen

Weboldalukon kiszámolhatja lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosítása díját, és a nap 24 órájában megkötheti ezeket a biztosításokat, sorban állás nélkül, akár otthonról is.

Online kárbejelentés

Amennyiben lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosításával kapcsolatos káresemény történik, bejelentheti online, weboldalunkon. Lakás- vagy gépjármű-biztosításával kapcsolatos kárbejelentéséhez dokumentumokat és fényképeket is csatolhat akár utólag is, így azokat sem kell postán küldenie.

Tovább az online kárbejelentésre

Távoli online kárfelvétel

Lakás- és gépjárműbiztosítások esetén lehetőség van a kár szemléjét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így nincs szüksége személyes találkozóra a kárszakértővel. A kárfelvételre időpont foglalható, akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.

Hogy működik a távoli online kárfelvétel? Nézze meg videónkat!

További információ a távoli online kárfelvételről 

Online kárstátusz követés

Gépjármű-biztosítás esetén a kárbejelentést követően 4 egyszerű lépésben követheti nyomon casco vagy kötelező biztosításával kapcsolatban bejelentett kárát. A kár aktuális státuszának változásáról e-mailben vagy sms-ben értesítjük.

Miért hasznos az online kárstátusz követés? Nézze meg videónkat!

Allianz online portálok

Ügyfélportál a teljes körű online ügyintézést választó ügyfeleknek

Ügyfélportálunkon lehetősége van az élet és nem-élet biztosítási szerződések online kezelésére. Többek között megnézheti szerződéseit és a hozzájuk kapcsolódó dokumentumokat, díjat fizethet be, a biztosításával kapcsolatos ügyeit a nap 24 órájában, kényelmesen akár otthonából is intézheti.

Allianz Küldeményeim portál az elektronikus kapcsolattartást választó ügyfeleknek

Az Allianz Küldeményeim portál, az ügyfél- és szerződés adatok biztonságos kezelése mellett, kényelmes megoldást nyújt  a tőlünk érkező küldemények megtekintésére. Ez egy egyszerűsített levelezési fiók, ahol a belépést követően megtalálhatja a biztosítási szerződéséhez kapcsolódó küldeményeket, dokumentumokat.

További információ az Allianz online portálokról 

Online díjfizetés

Amennyiben nem szeret sorban állni a postán csekkel, weboldalunkon bankkártyával is befizetheti biztosításai díját néhány perc alatt.

 Tovább az online díjfizetésre

Online dokumentum letöltés

Ha sürgősen szüksége van egy másolatra a lakásbiztosítási kötvényéről, utazás előtt kellene egy zöldkártya, vagy igazolnia kell, hogy rendelkezik casco biztosítással, online felületünkről bárhol és bármikor letöltheti a szükséges dokumentumokat, vagy az elküldheti az igénylést ügyfélszolgálatunknak.

Tovább az online dokumentum igénylésre 

Adatpótlás

Az Allianznál kiemelt figyelmet fordítunk az elektronikus kommunikációra, a gyorsabb és kényelmesebb kapcsolattartás, és a környezet védelme érdekében. A kapcsolattartási adatainak megadásával Ön számára is elérhető lesz a papírmentes kommunikáció, ezáltal gyorsabban és hatékonyabban tudjuk teljesíteni kéréseit és intézni biztosítási ügyeit. Az elektronikus kommunikáció feltételeit, és az adatkezeléssel kapcsolatos információkat az „Adatkezelési és Ügyféltájékoztató, valamint szerződési feltételek kiegészítése” c. nyomtatvány tartalmazza, melyet a www.allianz.hu/adatvedelem oldalon talál meg. Együttműködését köszönjük.