Kárbejelentés és ügyintézés

Örömmel állunk rendelkezésére, válaszolunk kérdéseire, vagy küldünk további információkat!

Tisztelt Ügyfeleink!

A kialakult egészségügyi helyzet, azaz a COVID-19 koronavírus-járvány miatt, elővigyázatosságból kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunk helyett az online ügyintézést vegyék igénybe. Továbbá, amennyiben rendelkeznek okostelefonnal, a bejelentett kár szemléjéhez lehetőség szerint válasszák a távoli – élő videós online – kárfelvételt, amelyet szakértőnk - ha a feltételek adottak – minden esetben felajánl Önöknek.

Ezen felül tájékoztatjuk Önöket, hogy Ügyfeleink és munkatársaink megbetegedésének megelőzése és egészségének megőrzése érdekében, az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) 2020. március 16-tól kezdődően határozatlan időre bezár.

 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Gyors megoldásokat nyújtunk, így Önnek több ideje marad a kellemes dolgokra  
Bizalmat építünk az átláthatóságon keresztül 
Az Ön nézőpontjába helyezkedünk, hogy tudjuk, hogy érzi magát
Megszüntetjük a felesleges lépéseket
asdasd
asdasd

 

  • Valós idejű információk a kár státuszáról
  • Proaktív emlékeztetők a hiányzó dokumentumokról
  •  
  • Világos tájékoztatás, komplikált biztosítási zsargon nélkül
  • Visszajelzési lehetőség