Kössön új flotta kötelezőt online,
10% kedvezménnyel!

Kárt jelentene be, vagy információt kérne folyamatban lévő kárrendezéséről?

Flotta kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Flotta kötelező biztosítás köthető személygépjárműre, motorkerékpárra, autóbuszra, trolibuszra, tehergépkocsira, vontatóra, pótkocsira, mezőgazdasági vontatóra, lassú járműre, munkagépre, segédmotoros-kerékpárra és négykerekű segédmotoros-kerékpárra (quad).
Igen, jogosult a 10 % online kedvezményre, amennyiben flotta kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását a www.allianz.hu oldalon köti meg.
  • Új vásárlású autók egyszerűen bevonhatók a flottába;
  • A szerződések együtt kezelhetők, így egyszerűbb a díjfizetés;
  • Ügyfélportálunkon kényelmesen, gyorsan és rugalmasan intézheti biztosítása ügyeit.

Az Allianz Ügyfélportál Társaságunk által működtetett internetes szerződés-kezelő felület. Regisztrációt követően ügyfelünk jogosulttá válik az Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételére; szerződőink szerződéseik adatait megtekinthetik, ezekkel kapcsolatos tranzakciókat (módosítás, törlés, stb.) kezdeményezhetnek, valamint a szerződéseikkel kapcsolatos dokumentumokat és értesítéseket (pl. igazolások, kötvény, felszólítás, stb.) elérhetik.

 

Az Allianz Ügyfélportál használatát az Ügyfélportál-szerződés szabályozza.

Az ügyfélszámla egy díjbeszedést és pénzforgalmi elszámolást megkönnyítő díjfizetési forma, amely egyazon ügyfélszámla-tulajdonos érdekkörébe tartozó biztosítási szerződések együttes díj- és pénzforgalmi kezelését teszi lehetővé. 

Az Allianz Hungária Zrt. az ügyfélszámla szerződéssel egy korszerű díjfizetési lehetőséget kínál a több biztosítási szerződéssel rendelkező vállalati partnerei számára. 

Az ügyfélszámla-szerződéssel és a hozzá kapcsolódó korszerű technológiákkal és eljárásokkal társaságunk korszerű, gyors, és a vállalati partnereink igényeit magas szinten kielégítő szolgáltatást kínál.

Legfontosabb eleme, hogy az internet lehetőségeit kihasználva és alkalmazva, elektronikuskommunikációs csatornák igénybevételével biztosítjuk a gyors és kényelmes kapcsolattartást és ügyintézést partnereink számára. Ennek megfelelően a biztosítási szerződésekhez kapcsolódó dokumentumokat (pl. a számlát) elektronikus formában bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.

A szerződés a biztosítási időszak utolsó napjára (biztosítási évfordulóra), azt legalább 30 nappal megelőzően írásban mondható fel.

A felmondó nyilatkozatot aláírva juttassa el hozzánk az alábbi módok egyikén:

  • küldje el a +36 (88) 590 826-as faxszámra, vagy
  • adja át személyesen ügyfélkapcsolati pontjainkon, vagy
  • küldje el postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ, 8210 Veszprém, Pf.: 1163 címre.

Segítségre van szüksége?

Foglaljon időpontot ügyfélszolgálatainkon, vagy tanácsadóinknál!