Az Allianz Ügyfélportál Társaságunk által működtetett internetes szerződés-kezelő felület. Regisztrációt követően ügyfelünk jogosulttá válik az Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételére; szerződőink szerződéseik adatait megtekinthetik, ezekkel kapcsolatos tranzakciókat (módosítás, törlés, stb.) kezdeményezhetnek, valamint a szerződéseikkel kapcsolatos dokumentumokat és értesítéseket (pl. igazolások, kötvény, felszólítás, stb.) elérhetik.
Az Allianz Ügyfélportál használatát az Ügyfélportál-szerződés szabályozza.
Az ügyfélszámla egy díjbeszedést és pénzforgalmi elszámolást megkönnyítő díjfizetési forma, amely egyazon ügyfélszámla-tulajdonos érdekkörébe tartozó biztosítási szerződések együttes díj- és pénzforgalmi kezelését teszi lehetővé.
Az Allianz Hungária Zrt. az ügyfélszámla szerződéssel egy korszerű díjfizetési lehetőséget kínál a több biztosítási szerződéssel rendelkező vállalati partnerei számára.
Az ügyfélszámla-szerződéssel és a hozzá kapcsolódó korszerű technológiákkal és eljárásokkal társaságunk korszerű, gyors, és a vállalati partnereink igényeit magas szinten kielégítő szolgáltatást kínál.
Legfontosabb eleme, hogy az internet lehetőségeit kihasználva és alkalmazva, elektronikuskommunikációs csatornák igénybevételével biztosítjuk a gyors és kényelmes kapcsolattartást és ügyintézést partnereink számára. Ennek megfelelően a biztosítási szerződésekhez kapcsolódó dokumentumokat (pl. a számlát) elektronikus formában bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.
A szerződés a biztosítási időszak utolsó napjára (biztosítási évfordulóra), azt legalább 30 nappal megelőzően írásban mondható fel.
A felmondó nyilatkozatot aláírva juttassa el hozzánk az alábbi módok egyikén:
Újabb díjtarifát hirdettünk!
2020/12/22 napján új díjtarifát hirdettünk, amelyet 2021/03/01 napjától kell alkalmazni.
A díj megállapítása szempontjából a meghirdetett díjtarifa csak a meglévő ügyfeleink javára tartalmaz különbségtételt.