nov. 24, 2022

Elsősorban nem a környezetvédelem miatt veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából.
Olvasok tovább

nov. 04, 2022

Óriási mértékben, 23 százalékkal emelkedett az Allianz márkaértéke

Az Allianz negyedik éve őrzi első helyét a biztosítási márkák között az Interbrand globális márkákat felvonultató rangsorában
Olvasok tovább

okt. 17, 2022

Létezik megoldás az elektromos autózással kapcsolatos legnagyobb félelmeinkre

Az Allianz Hungária online, nem reprezentatív kutatást végzett az elektromos autózással kapcsolatos félelmeinkről
Olvasok tovább

okt. 12, 2022

Az Allianz 2022-es Globális Vagyonosodási Jelentése: Az utolsó hajrá

Tripla szerencse: a globális pénzeszközállomány 2021-ben immár harmadik éve produkált kétszámjegyű növekedést, ezzel elérve a 233 billió eurót (+10,4%)
Olvasok tovább

okt. 10, 2022

A magyarok közel fele négy éve nem járt orvosi szűrővizsgálaton

Az Allianz Hungária online, nem reprezentatív kutatást végzett az emberek egészségtudatosságáról.
Olvasok tovább

szept. 29, 2022

Az Allianz fenntartható biztosítóként szerepel a Dow Jones Fenntarthatósági Indexen

Az Allianz Csoport számára a fenntarthatóság elsődleges üzleti jelentőséggel bír, és évek óta elkötelezetten tesz azért, hogy környezetvédelmi és fenntarthatósági törekvéseit világszerte az üzleti működésébe integrálja.
Olvasok tovább

szept. 05, 2022

Az egészség egyre inkább magánügy? Kutatások szerint igen

Tízből ma egy magyarnak van magán egészségbiztosítása, miközben a lakosság több mint egyharmada nyitott lenne pénzt kiadni egy ilyen jellegű biztosítási szolgáltatásért
Olvasok tovább

aug. 29, 2022

Új marketmenedzsment-igazgatót nevezett ki az Allianz Hungária

2022. július 1-jétől Aleksandar Mlinar vette át a market menedzsment igazgatóság vezetését, és azóta ő felel az Allianz Hungária digitális és marketing tevékenységeiért, valamint a vállalat direktértékesítési, illetve az ügyfélkapcsolati aktivitásaiért.
Olvasok tovább

aug. 24, 2022

7200 kiló édesség bajnokoktól rászoruló gyerekeknek

5494 nélkülöző gyereket ajándékozott meg júliusban és augusztusban édességcsomagjaival a Magyar Élelmiszerbank Egyesület.
Olvasok tovább

269 news in total

alt
alt
Űrlapok, biztosítási feltételek, tájékoztatók, és más hasznos dokumentumok.