Ügyfélkapcsolati pontok

Online felületünkön megkeresheti az Önhöz legközelebbi fiókot, tanácsadót, időpontot foglalhat Központi Ügyfélszolgálatunkon, személyes találkozót egyeztethetvagy visszahívást kérhet. 

Tisztelt Ügyfeleink!

Ügyfélkapcsolati pontjaink aktuális nyitva tartását a Fiók-és Tanácsadó-kereső felületünkön folyamatosan frissítjük. 

Kérjük, ha tehetik, személyes ügyfélszolgálatunk helyett az online ügyintézést vegyék igénybe. Továbbá, amennyiben rendelkeznek okostelefonnal, a bejelentett kár szemléjéhez lehetőség szerint válasszák a távoli – élő videós online – kárfelvételt, amelyet szakértőnk - ha a feltételek adottak – minden esetben felajánl Önöknek.

Életbiztosítások esetében az üzletkötők segítségét javasoljuk igénybe venni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata

Ezúton tájékoztatjuk önöket, hogy az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) 2020. május 27-től kezdődően ismételten, a koronavírus-járvány előtti nyitva tartás szerint fogad ügyfeleket. Az egészség megóvása érdekében kérjük, hogy csak akkor jelenjenek meg személyesen ügyet intézni, ha online szolgáltatásainkon keresztül, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk (+36 1/20/30/70 421 1 421) segítségével nem oldható meg.

Cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
 

Nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-18.00 

Kedd: 8.00-16.00 

Szerda: 8.00-16.00 

Csütörtök: 8.00-16.00 

Péntek: 8.00-14.00 

Időpontfoglalás
Személyes találkozó

Amennyiben szeretne termékeinkkel kapcsolatban bővebb információt kapni, kérje személyes konzultációs lehetőségünket. Válassza ki, melyik termékünkkel kapcsolatban keresse fel kollégánk: 
Az akadálymentességgel kapcsolatos információkat, az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontok listáját itt érheti el.
Biztosításkötés telefonon

Az Ön által megadott telefonszámon munkatársunk hamarosan felhívja, hogy egyeztessék a biztosítási ajánlat részleteit.
Visszahívás kérése
Általános ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását. 

  • +36 (1)   421-1-421
  • +36 (20) 421-1-421
  • +36 (30) 421-1-421
  • +36 (70) 421-1-421

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük tekintse át telefonos ügyfélszolgálati menütérképünket.

Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:

  
asdasd
asdasd
  • díjszámítási lehetőségek
  • széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Zrt.-ről, a különféle biztosítási módozatokról, az egységeinkről, az Ön szerződéseiről, a napi aktualitásokról
  • kárbejelentés és kárrendezési információ nyújtása
  • zöldkártya, díjigazolás, csekk igénylések
  • változás-bejelentés
  • tájékoztatás a szerződéses javítópartnereinkről
  • Assistance szolgáltatás

Forduljon hozzánk bizalommal!