Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) a koronavírus-járvány előtti nyitva tartás szerint fogad ügyfeleket. Az egészség megóvása érdekében kérjük, csak akkor jelenjenek meg személyesen ügyet intézni, ha ONLINE SZOLGÁLTATÁSAINKON KERESZTÜL, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk (+36 1/20/30/70 421 1 421) segítségével nem oldható meg az ügyintézés.
Számunkra továbbra is az önök és munkatársaink egészségének megőrzése az első, ezért kérjük, hogy a személyes ügyintézésre lehetőleg egyedül érkezzenek, és vegyék figyelembe az alábbi egészségügyi és biztonsági előírásokat!
• Kérjük az előírt (1,5-2 méteres) védőtávolság megtartását!
• Ügyfélszolgálatunkon belül csak az ügyintézés ideje alatt tartózkodjanak!
• Amennyiben a várakozási időt túl soknak találja, kérjük egyeztessen telefonon kollegáinkkal, és érkezzen a megbeszélt időpontra!
Türelmüket és megértésüket köszönjük!
Cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
Nyitvatartás:
Hétfő: 8.00-18.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-14.00
Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük tekintse át telefonos ügyfélszolgálati menütérképünket.
Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:
Forduljon hozzánk bizalommal!