Ügyfélkapcsolati pontok

Online felületünkön megkeresheti az Önhöz legközelebbi fiókot, tanácsadót, időpontot foglalhat Központi Ügyfélszolgálatunkon, személyes találkozót egyeztethetvagy visszahívást kérhet. 
Tisztelt Ügyfeleink!

Márciusban minden hétfőn meghosszabbított nyitvatartással (08:00-18:00) várjuk Önöket ügyfélkapcsolati pontjainkon.
 
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Központi Ügyfélszolgálati irodánk körüli utcákban az ingyenes, egy órás időtartamra szóló parkolási lehetőség MEGSZŰNT.

A parkoló zóna kódja: 3080

Parkolási információkról bővebben a Józsefvárosi Önkormányzat honlapján tájékozódhatnak.

_______________________________________________________________________


Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) a koronavírus-járvány előtti nyitva tartás szerint fogad ügyfeleket. Az egészség megóvása érdekében kérjük, csak akkor jelenjenek meg személyesen ügyet intézni, ha ONLINE SZOLGÁLTATÁSAINKON KERESZTÜL, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk (+36 1/20/30/70 421 1 421) segítségével nem oldható meg az ügyintézés.

Számunkra továbbra is az önök és munkatársaink egészségének megőrzése az első, ezért kérjük, hogy a személyes ügyintézésre lehetőleg egyedül érkezzenek, és vegyék figyelembe az alábbi egészségügyi és biztonsági előírásokat!

•  Kérjük az előírt (1,5-2 méteres) védőtávolság megtartását!

•  Ügyfélszolgálatunkon belül csak az ügyintézés ideje alatt tartózkodjanak! 

•   Amennyiben a várakozási időt túl soknak találja, kérjük egyeztessen telefonon kollegáinkkal, és érkezzen a megbeszélt időpontra! 

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
 

Nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-18.00 

Kedd: 8.00-16.00 

Szerda: 8.00-16.00 

Csütörtök: 8.00-16.00 

Péntek: 8.00-14.00 

Személyes találkozó

Amennyiben szeretne termékeinkkel kapcsolatban bővebb információt kapni, kérje személyes konzultációs lehetőségünket. Válassza ki, melyik termékünkkel kapcsolatban keresse fel kollégánk: 
Az akadálymentességgel kapcsolatos információkat, az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontok listáját itt érheti el.

Biztosításkötés telefonon

Az Ön által megadott telefonszámon munkatársunk hamarosan felhívja, hogy egyeztessék a biztosítási ajánlat részleteit.

Általános ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását. 

  • +36 (1)   421-1-421
  • +36 (20) 421-1-421
  • +36 (30) 421-1-421
  • +36 (70) 421-1-421

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük tekintse át telefonos ügyfélszolgálati menütérképünket.

Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:

Fiók-és tanácsadó kereső

  
számítógépező nő
számítógépező nő
  • díjszámítási lehetőségek
  • széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Zrt.-ről, a különféle biztosítási módozatokról, az egységeinkről, az Ön szerződéseiről, a napi aktualitásokról
  • kárbejelentés és kárrendezési információ nyújtása
  • zöldkártya, díjigazolás, csekk igénylések
  • változás-bejelentés
  • tájékoztatás a szerződéses javítópartnereinkről
  • Assistance szolgáltatás

Forduljon hozzánk bizalommal!