Ügyfélkapcsolati pontok

Online felületünkön megkeresheti az Önhöz legközelebbi fiókot, tanácsadót, időpontot foglalhat Központi Ügyfélszolgálatunkon, személyes találkozót egyeztethetvagy visszahívást kérhet. 

Számunkra továbbra is az önök és munkatársaink egészségének megőrzése az első, ezért kérjük, hogy a személyes ügyintézésre lehetőleg egyedül érkezzenek, és vegyék figyelembe az alábbi egészségügyi és biztonsági előírásokat!

•  Kérjük az előírt (1,5-2 méteres) védőtávolság megtartását!

•  Ügyfélszolgálatunkon belül csak az ügyintézés ideje alatt tartózkodjanak! 

•   Amennyiben a várakozási időt túl soknak találja, kérjük egyeztessen telefonon kollegáinkkal, és érkezzen a megbeszélt időpontra! 

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

 
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) a koronavírus-járvány előtti nyitva tartás szerint fogad ügyfeleket. Az egészség megóvása érdekében kérjük, csak akkor jelenjenek meg személyesen ügyet intézni, haONLINE SZOLGÁLTATÁSAINKON KERESZTÜL, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk (+36 1/20/30/70 421 1 421) segítségével nem oldható meg az ügyintézés.

Cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
 

Nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-18.00 

Kedd: 8.00-16.00 

Szerda: 8.00-16.00 

Csütörtök: 8.00-16.00 

Péntek: 8.00-14.00 

Időpontfoglalás
Személyes találkozó

Amennyiben szeretne termékeinkkel kapcsolatban bővebb információt kapni, kérje személyes konzultációs lehetőségünket. Válassza ki, melyik termékünkkel kapcsolatban keresse fel kollégánk: 
Az akadálymentességgel kapcsolatos információkat, az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontok listáját itt érheti el.
Biztosításkötés telefonon

Az Ön által megadott telefonszámon munkatársunk hamarosan felhívja, hogy egyeztessék a biztosítási ajánlat részleteit.
Visszahívás kérése
Általános ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását. 

  • +36 (1)   421-1-421
  • +36 (20) 421-1-421
  • +36 (30) 421-1-421
  • +36 (70) 421-1-421

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük tekintse át telefonos ügyfélszolgálati menütérképünket.

Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:

  
asdasd
asdasd
  • díjszámítási lehetőségek
  • széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Zrt.-ről, a különféle biztosítási módozatokról, az egységeinkről, az Ön szerződéseiről, a napi aktualitásokról
  • kárbejelentés és kárrendezési információ nyújtása
  • zöldkártya, díjigazolás, csekk igénylések
  • változás-bejelentés
  • tájékoztatás a szerződéses javítópartnereinkről
  • Assistance szolgáltatás

Forduljon hozzánk bizalommal!