Ügyfélkapcsolati pontok

Online felületünkön megkeresheti az Önhöz legközelebbi fiókot, tanácsadót, időpontot foglalhat Központi Ügyfélszolgálatunkon, személyes találkozót egyeztethetvagy visszahívást kérhet. 
 
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata

 

Cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
 

Nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-18.00 

Kedd: 8.00-16.00 

Szerda: 8.00-16.00 

Csütörtök: 8.00-16.00 

Péntek: 8.00-14.00 

 
 
Személyes találkozó

Amennyiben szeretne termékeinkkel kapcsolatban bővebb információt kapni, kérje személyes konzultációs lehetőségünket. Válassza ki, melyik termékünkkel kapcsolatban keresse fel kollégánk: 
Az akadálymentességgel kapcsolatos információkat, az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontok listáját itt érheti el.
Biztosításkötés telefonon

Az Ön által megadott telefonszámon munkatársunk hamarosan felhívja, hogy egyeztessék a biztosítási ajánlat részleteit.
Visszahívás kérése
Általános ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását. 

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük tekintse át telefonos ügyfélszolgálati menütérképünket.

Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:

  
asdasd
asdasd
  • díjszámítási lehetőségek
  • széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Zrt.-ről, a különféle biztosítási módozatokról, az egységeinkről, az Ön szerződéseiről, a napi aktualitásokról
  • kárbejelentés és kárrendezési információ nyújtása
  • zöldkártya, díjigazolás, csekk igénylések
  • változás-bejelentés
  • tájékoztatás a szerződéses javítópartnereinkről
  • Assistance szolgáltatás

Forduljon hozzánk bizalommal!