Mi vagyunk az első számú biztosító márka! (Ismét!)
Ez a köszönetnyilvánítás ügyfeleinknek, munkavállalóinknak és partnereinknek egyaránt szól. Köszönjük a hűséget és a bizalmat, valamint hálásak vagyunk, hogy immár két egymást követő évben mi lehetünk a világ első számú biztosítómárkája.
Ilyen nehéz és kihívásokkal teli időszakban különösen örömteli hogy az Interbrand Best Global Brands rangsorában kiérdemeltük a világ legjobb biztosítója címet.
„Elmondhatatlanul büszkék vagyunk rá, hogy mi lehetünk a világ legjobb biztosítómárkája, miképp arra is, hogy bekerültünk a 40 legjobb világmárka közé az Interbrands iparágfüggetlen rangsorában. 2010-ben az Allianz a 67. helyen állt 4,9 milliárd dolláros brandértéket képviselt, most, tíz évvel később már a 39. helyen áll, jelenleg közel 13 milliárd dollárt ér.” – értékelte az Allianz Csoport helyezését Christian Deuringer a vállalat brandért és partnerkapcsolatokért felelős igazgatója.
A rangsor nem csupán egy biztató jele annak, hogy a brand ereje növekszik, egyben azt is jelenti, hogy az Allianz egyre meghatározóbb szerepet tölt be az emberek életében.
„A Covid-19 alatt nagyon keményen dolgoztunk azon, hogy valóra váltsuk, sőt mi több túlteljesítsük ügyfeleinknek tett ígéreteinket, hogy minél nagyobb szerepet és felelősséget vállaljunk életükben. Az erőnk, ellenállóképességünk és sokféleségünk tette lehetővé, hogy érdemi változást érjünk el és hogy más iparág márkáihoz mérjük magunkat.” – mondta Serge Raffard a vállalat Csoportstratégiáért, Marketingért és Disztribúcióért felelős ügyvezetője.
Nyerő stratégiának bizonyult, hogy minden egyes cselekedetünket a rugalmasság, az integritás és az ügyfélközpontúság által vezérelve terveztünk meg, és továbbra is ezeket tekintjük majd irányadónak, ami által a márkánk egyre erősebbé válhat.
A Best Global Brands teljes százas lista és a részletes elemzést tartalmazó, szektorokra, növekedési és iparági trendekre is kitérő jelentés a www.bestglobalbrands.com weboldalon található.