Panaszbejelentés

Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Our complaint handling principles:
Unsere Satzung für Beschwerdenhandlung finden Sie hier:

Elérhetőségeink

Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse: 

  • Szóban, személyesen: Hálózatunk bármelyik Ügyfélkapcsolati pontján vagy Társaságunk székhelyén: Központi Ügyfélszolgálati Iroda 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
  • Telefonon: +36 (1/20/30/70) 421-1-421
  • Elektronikus úton:  Panaszbejelentő űrlapunkon keresztül
  • Levélben: 1368 Budapest, Pf. 191., vagy 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Fogyasztóvédelmi csoport

A letölthető dokumentumokért kattintson ide.

Fontos!

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:

Magyar Nemzeti Bank

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55. 
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-80-203-776;
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-80-203-776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Online vitarendezés

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.

A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr

Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.

A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/

Akadálymentesség

Információk fogyatékossággal élő Ügyfeleink/Látogatóink részére

Az Allianz Hungária Zrt. elkötelezte magát a fogyatékossággal élő Ügyfelek esélyegyenlősége és ügyintézésének teljes körű segítése mellett. Célunk, hogy kényelmes és könnyen hozzáférhető szolgáltatásokat nyújtsunk Ügyfeleinknek, szem előtt tartva a Magyar Nemzeti Bank 4/2017. számú, e témában kiadott ajánlását.

Felelős szolgáltatóként igyekszünk minden biztosítással kapcsolatos ügyintézésben fogyatékossággal élő Ügyfeleink segítségére lenni.

Honlapunk szolgáltatásai

Akadálymentesen intézheti ügyeit, kötheti meg biztosítását. Törekszünk megfelelni az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásainak legalább AA szinten. Munkánk során törekszünk arra, hogy honlapunkon minél egyszerűbben, akadálymentesebben köthessenek biztosítást, intézhessék ügyeiket Ügyfeleink. Azon dolgozunk, hogy az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásait minél magasabb szinten tudjuk teljesíteni, ezzel is segítve a teljes weboldal akadálymentessé tételét.

Honlapunkon elérhető:

  • A fogyatékossággal élők számára készített szolgáltatási térkép, ami segít eligazodni szolgáltatásaink között
  • Az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontjaink listája
  • Előzetes időpontfoglalás
  • Hallássérültek is könnyen köthetnek biztosítást, vagy intézhetik ügyeiket a honlapunkon. Biztosítás kötés során chaten keresztül is kérhetnek segítséget.

Központi Ügyfélszolgálat, ügyintézés, panaszkezelés – időpont egyeztetés

Akadálymentesen kialakított Központi Ügyfélszolgálatunk cégünk székhelyén található; 1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.

Fogyatékossággal élő Ügyfeleink számára - mozgáskorlátozott parkolási igazolvánnyal - központi épületünk mélygarázsában (1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.) biztosítunk parkolóhelyet az ügyintézés idejére. A mélygarázsból a Központi Ügyfélszolgálati irodához felkísérjük Ügyfelünket.

Központi Ügyfélszolgálatunkon akadálymentesített fizikai környezet és ügyfélhívó áll Ügyfeleink rendelkezésére. Személyes segítségnyújtással és kiemelt ügyintézéssel gondoskodunk fogyatékossággal élő Ügyfeleinkről.  Egyablakos ügyintézést biztosítunk, azaz igyekszünk mindenben, egy helyen, egy időpontban segítségükre lenni Ügyfeleinknek. Igény szerint külön tárgyalóhelyiségben is tudunk egyeztetni Ügyfelünkkel és a velük érkező segítővel. Előzetes telefonos jelzést (06–1/20/30/70-421-1-421) követően tudunk biztosítani jeltolmácsot, vagy egyéb segítséget, Ügyfelünk kérése szerint. Természetesen szívesen fogadjuk a segítő kutyákat is.

Központi Ügyfélszolgálatunkon lehetőség van előzetes időpontfoglalásra, hogy várakozás nélkül, soron kívül tudjunk foglalkozni az azt igénylő Ügyfeleinkkel.

Látássérült ügyfeleinknek a Call Centerünkön keresztül is  foglalhatnak időpontot. Telefonszám: 06–1/20/30/70-421-1-421

Esetleges problémáját, panaszát is továbbíthathatja honlapunkon keresztül, itt:

Észrevételek

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontok

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontjaink országszerte elérhetőek, listájukat itt érheti el.

Személyes kapcsolattartó

Fogyatékossággal élő Ügyfeleinknek személyes kapcsolattartót, saját üzletkötőt biztosítunk. Amennyiben telefonon (06–1/20/30/70-421-1-421) jelzi szerződéskötési szándékát, - és a szerződés nem köthető meg telefonon vagy online, - lakcímre kiküldjünk üzletkötő partnerünket, hogy teljes körű segítséget nyújtson a szerződéskötéssel kapcsolatban. Ide értendő a részletes tájékoztatás, igény szerint a feltételek, tájékoztatók felolvasása, értelmezése, és a szerződés megkötése.

Természetesen a szerződéses kapcsolat során a személyes kapcsolattartó, üzletkötő mindvégig Ügyfelünk rendelkezésére áll.

Együttműködés a szerződéskötés, majd az ügyintézés során

Társaságunk a feltételeink kialakításánál, a szerződéskötésnél, majd a további együttműködés, kapcsolattartás során is elkötelezett a fogyatékossággal élők segítésében.

Észrevételek

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és casco biztosítás szerződésével és ügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.

Kérjük adja meg, hogy mely szerződéssel kapcsolatban van kérdése, észrevétele, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Adatlap kitöltése

Otthon- és lakóközösség-biztosítás szerződésével és ügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.

Kérjük adja meg, hogy mely szerződéssel kapcsolatban van kérdése, észrevétele, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Adatlap kitöltése

Termékekkel, termékinformációval kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.

Kérjük adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Adatlap kitöltése

Gépjármű-biztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Otthonbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Utasbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Élet- és balesetbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Vállalati biztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Letölthető dokumentumok

 

Panaszát az alábbi panaszbejelentő lapok egyikét kitöltve tudja legegyszerűbben átadni nekünk a felsorolt csatornákon – személyesen vagy írásban. Személyes leadásnál kérjük, kérjen róla munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot.

 

Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:

 

A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról (bejelentési lehetőségek, az ügyintézés menete, hova fordulhat, ha elégedetlen a válaszunkkal, stb.) az alábbi dokumentumban adunk részletes tájékoztatást:

 
Az Allianz Hungária Zrt. függő jelzáloghitel-közvetítői tevékenységéhez kapcsolódó panaszkezelési szabályzata, valamint a az Allianz Hungária Zrt. üzletszabályzata és általános szerződési feltételei jelzáloghitel közvetítő függő ügynöki tevékenységre vonatkozóan:
  
Our complaint handling principles:
 
Unsere Satzung für Beschwerdenhandlung finden Sie hier:
  
Az MNB által közzétett panasz bejelentő lapot itt találja, panasz bejelentéséhez ezt is elfogadjuk:
 
MNB által kiadott tájékoztatók: