Kárbejelentés, online kárfelvétel, kárstátusz lekérdezés
Internetes felületünkön akár otthonról sorban állás nélkül bejelentheti biztosítási szerződéseihez kapcsolódó kárügyeit, elektronikusan küldhet be iratokat már bejelentett kárhoz és információt kérhet folyamatban lévő kárügyéről.
Tájékoztatjuk, hogy a biztosító kárrendezéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatója itt található.

Légy óvatos!

Az elmúlt időszakban egyre gyakoribb, hogy duguláselhárító cégek indokolatlanul magas összegről állítanak ki számlát. Javasoljuk, hogy a lakásodban előforduló vészhelyzetekben vedd igénybe az Allianz Otthonom lakásbiztosításhoz tartozó assistance szolgáltatásunkat. Így a szakember díját évi 4 alkalommal, alkalmanként 150.000, összesen 600.000 forintig mi álljuk. Ha te szerveznéd le a szakembert, csak megbízható ismerős vagy családtag ajánlására tedd. Maradj biztonságban.
Nézd meg az assistance szolgáltatásról szóló videónkat.
Gépjármű
Amennyiben kötelező gépjármű-felelősségbiztosításra kíván kárt bejelenteni, úgy kérjük győződjön meg arról, hogy a károkozó jármű az Allianz-nál van biztosítva. Amennyiben nem, úgy kárbejelentését a károkozó felelősségbiztosítójánál tudja megtenni.
Javítópartnereink listáját
Kárral, kárbejelentéssel kapcsolatos tudnivalók
Otthon- és Lakóközösség-biztosítás
A kárral, kárbejelentéssel kapcsolatos tudnivalókért
kattintson ide.
Utasbiztosítás
A kárral, kárbejelentéssel kapcsolatos tudnivalókért
kattintson ide.
Életbiztosítás
A kárral, kárbejelentéssel kapcsolatos tudnivalókért
kattintson ide.
Vállalati biztosítás
Regisztráció óradíjas javítók részére
Életbiztosítás kárbejelentés - bővebb információk
A kockázatviselés ideje alatt bekövetkezett biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 8 napon belül be kell jelenteni a biztosítónak, a szükséges felvilágosításokat meg kell adni, csatolni kell a biztosítási szolgáltatás kifizetéséhez szükséges iratokat, valamint lehetővé kell tenni a bejelentés és a felvilágosítások tartalmának ellenőrzését. Ennek elmulasztása esetén, amennyiben emiatt lényeges körülmények kideríthetetlenekké válnak, a biztosító megtagadhatja a biztosítási szolgáltatás teljesítését.
Amennyiben Önnel biztosítási esemény történt, az alábbi módokon léphet kapcsolatba társaságunkkal:
- kapcsolat-felvételi űrlap segítségével
- személyesen,
- e-mailben, az [email protected] címre küldött levélben, ha az az e-mail cím, amiről az üzenetet küldték a küldő személyéhez kapcsolt, korábban rögzített cím,
- postai levélben, az alábbi címen:
- Allianz Hungária Zrt.
Operációtámogatási osztály
1387 Budapest, Pf. 11 - Bővebb felvilágosításért, illetve a szolgáltatási igény bejelentésével kapcsolatos segítségért kérjük, hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!
A szolgáltatási igény bejelentéséhez szükséges iratok pótlása érdekében, kérjük, hogy az eredeti dokumentumokat postai úton vagy faxon küldje el részünkre az alábbi elérhetőségek egyikén:
Allianz Hungária Zrt.
Operációtámogatási osztály
1387 Budapest, Pf. 11.
Bővebb felvilágosításért illetve a szolgáltatási igény ügyintézésével kapcsolatos segítségért kérjük, hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!
Assistance Express biztosítás kárbejelentés - bővebb információk
A biztosító telefonos ügyfélszolgálata 0-24 óráig hívható, amelynek hívószámai:
Magyarországról indított hívás esetén az elsődlegesen érvényes segélyhívó telefonszám: 06-80-104-122.
Magyarországon kívülről indított hívás, valamint az elsődleges telefonszám elérhetetlensége esetén érvényes telefonszám: +43-1-525-03-6552.
A biztosító az Assistance biztosítások alapján nem téríti meg az előzetes bejelentés és jóváhagyás nélkül igénybe vett szolgáltatások költségét.
A bejelentéskor a biztosító szolgáltatásainak igénybevételéhez a következő információkat kell megadni:
- a bejelentő vezeték- és keresztnevét,
- a szolgáltatás igénybevételének helyét,
- az Allianz Assistance Express biztosítás szerződésszámát,
- a bejelentő elérhetőségét,
- a biztosítási esemény bekövetkezésének időpontját,
- a biztosítási esemény leírását,
- az igényelt szolgáltatást és a szolgáltatást igénybe venni kívánó személyek adatait (név, anyja neve, születési időpont, lakcím).

Keresse meg az Ön számára fontos dokumentumokat
