Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Ügyfélszolgálatát (cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.) 2020. május 27-től kezdődően ismételten, a koronavírus-járvány előtti nyitva tartás szerint megnyitottuk.

Várhatóan sorban állásra kell számítaniuk azoknak, akik a személyes ügyintézést választják.

Javasoljuk, hogy honlapunkon keresztül előzetesen, online foglaljanak időpontot.

Személyes ügyintézés esetén az alábbi fokozott higiéniai szabályok és járványügyi előírások betartása mellett várjuk kedves ügyfeleinket:

  • utcán történő sorban állás az előírt (1,5–2 méteres) védőtávolság betartásával
  • az ügyféltérben egyszerre maximum 2 fő biztosítói és 1 fő egészség- és nyugdíjpénztári ügyben eljáró ügyfél tartózkodhat
  • belépéskor az odakészített kézfertőtlenítő használata kötelező
  • szájmaszk viselése kötelező

Kérjük, hogy személyes ügyfélszolgálatunk helyett az online ügyintézést vegyék igénybe! 

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Miért válassza az Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltatót?

Az Allianz Csoport 120 éves tapasztalattal áll ügyfelei mellett az öngondoskodás széles körét lefedő szolgáltatásaival.
Az Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató az Allianz Csoport támogatását élvezve Európa legnagyobb pénzügyi csoportjának partnere.
Az Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató a költségek optimalizálásával kívánja növelni a megtakarítások értékét.
Az Allianz Alapkezelő Zrt.  ugyanazt a biztonságos befektetési politikát folytatja, amelynek köszönhetően évről évre egyenletes, biztonságos reálhozammal járulunk hozzá tagjaink nyugdíjcélú megtakarításainak növeléséhez, értékmegőrzéséhez. 
Az Allianz Hungária Zrt. minden nagyobb településén jelen van, és közvetlen számítógépes kapcsolattal támogatják a rugalmas ügyfélkiszolgálást ügyfélkapcsolati pontjaikon keresztül.

A panaszbejelentésről szeretne tájékozódni? Az alábbi linken minden információt megtalál!

Panaszbejelentés

Rólunk