Pénztárunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Számunkra minden visszajelzés fontos, legyen az pozitív vagy akár negatív. Visszajelzésükkel, hozzájárulnak a szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez.
Amennyiben szolgáltatásainkkal, munkánkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, úgy azt az alábbi módokon teheti meg.
Személyesen:
Központi Ügyfélszolgálati irodánkban (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.)
hétfőn: 8.00 - 18.00
kedden, szerdán, csütörtökön: 8.00 - 16.00
pénteken: 8.00 - 14.00
az Allianz Hungária Zrt. (Biztosító) ügyfélkapcsolati pontjain, a honlapon megadott nyitvatartási időkben
Telefonon: +36-1-429-1429 számon
hétfőn és kedden: 8.00 - 17.00
szerdán: 8.00 - 20.00
csütörtökön: 8.00 - 17.00
pénteken: 8.00 - 15.00
Elektronikus úton:
- Online panaszbejelentő felületünkön keresztül
- Nyugdíjpénztár részére e-mailben: [email protected]
- Egészség - és Önsegélyező Pénztár részére e-mailben: [email protected]
Faxon: + 36-1-429-1540
Levélben:
- Nyugdíjpénztár részére: 1242 Bp., Pf. 471
- Egészség - és Önsegélyező Pénztár részére: 1242 Bp., Pf. 462