Panaszát a beérkezéstől számítva legkésőbb 30 napon belül kivizsgáljuk és megválaszoljuk Önnek.
Kérjük, panaszának kivizsgálását minden esetben először Pénztárunknál kezdeményezze.
Mit kell tudnom a pénzügyi szolgáltató panaszkezelési eljárásáról?
Panasz a szolgáltatónak (mnb.hu)
A Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint Pénztárunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit.
Magyar Nemzeti Bank elérhetősége:
- Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
- Ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina körút 6.
- Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
- Telefonszám: 06-80-203-776;
- E-mail cím: [email protected].
- Honlap: www.mnb.hu/fogyasztovedelem
A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
- Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
- Ügyfélszolgálat: 1122 Budapest, Krisztina körút 6.
- Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
- Telefonszám: 06-80-203-776
- E-mail cím: [email protected]
- Honlap: www.penzugyibekeltetotestulet.hu
A Magyar Nemzeti Bankhoz és a Pénzügyi Békéltető Testülethez történő panasz benyújtásához rendszeresített formanyomtatvány és további információk Hová fordulhatok kérelmemmel vagy keresetemmel? (mnb.hu)