otthon

Tekintse meg a legfontosabb
tudnivalókat!

Kedves Ügyfelünk!

Bizonyára értesült már a tavaszi lakásbiztosítási kampányról, mellyel kapcsolatban minden fontos információt összegyűjtöttünk Önnek ezen az oldalon.

A 25/2023. (II. 1.) Korm. rendelet alapján a lakáscélú ingatlant érintő, határozatlan időre kötött vagyonbiztosítási szerződés vonatkozásában a biztosítóval szerződő fél - a biztosítási évfordulón túl - minden év márciusában költségmentesen élhet egy további felmondási lehetőséggel a rendes felmondás szabályai alapján. A kormányrendeletről bővebben ITT olvashat.

Köszönjük, hogy megtisztelt minket bizalmával!  Amennyiben új lakásbiztosítást köt, vagy a jövőben is ügyfeleink között tudhatjuk, hűségéért cserébe a kampány időszaka alatt rendkívüli plusz szolgáltatásokkal, meglepetésekkel készülünk 2024. március 1-től.

Tekintse meg a kampánnyal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, szerződésével kapcsolatos ajánlatainkat és ügyintézési lehetőségeket.

Gyakran ismételt kérdések a márciusi lakásbiztosítás
kampánnyal kapcsolatban 

Ha a jelenlegi biztosítási szerződése teljes mértékben megfelel az elvárásainak, akkor nincs további teendője.
Kérjük, keresse fel a biztosítási tanácsadóját vagy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, és tekintsék át közösen meglévő szerződését. Ha Ön úgy dönt, elérhető lehet akár egy korszerűbb termék vagy újabb fedezetek, esetleg kedvezőbb biztosítási díj. Ajánljuk figyelmébe az Allianz Összhang Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást is.

Amennyiben összehasonlítja meglévő biztosítását egy másik lakásbiztosítással, kérjük, vegye figyelembe, hogy a termék ára csak az egyik tényező a lakásbiztosítás választásakor. A fedezetek köre, azaz milyen esetekben szolgáltat a biztosító, illetve a fedezetek nagysága, azaz mekkora összeget fizet a biztosító kár esetén, ugyancsak fontos szempontok, hiszen ezek határozzák meg, hogy igényeinek megfelelő biztosítással rendelkezik-e, ezért ezeket mindig érdemes együtt vizsgálnunk. 

Korszerű Allianz Otthonom lakásbiztosításunk (Myhome) megkötése esetén a díj az alábbi lehetőségek igénybevételével csökkenthető:

  • 3 éves hűség (tartamkedvezmény) vállalása esetén jelentős kedvezményt adunk szerződésének díjából,
  • ha több szerződéssel is rendelkezik társaságunknál,
  • ha elektronikus kommunikációt választ e-termék jelölésével, valamint
  • ritkább díjfizetési gyakoriság választásával.

Myhome termékünk mellett figyelmébe ajánljuk az Allianz Összhang Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítást is.

A lakásbiztosítási szerződés költségmentesen felmondható írásban minden év március 1. és március 31. napja között. A felmondás az alábbi elérhetőségeken tehető meg:

·         A biztosító honlapján a https://allianz.hu/lakaskampany oldalon.

·         E-mailben az ugyfelszolgalat@allianz.hu  címre megküldött levélben az alábbiakban megjelölt módok valamelyikén: 

o    fokozott biztonságú elektronikus aláírással, vagy a magyar állam által biztosított e-dokumentum hitelesítéssel („AVDH”) ellátott dokumentum formájában (https://niszavdh.gov.hu/index)  

o    a szerződő azon e-mail címéről küldve, amely a biztosítónál nyilván van tartva

·         Postai úton az Allianz Hungária Zrt. Állománykezelési Központ 1437 Budapest, Pf.: 825 címre megküldött és aláírt levélben. 

·         Személyesen a 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. alatt található központi ügyfélszolgálaton, vagy bármely ügyfélkapcsolati ponton. 

Kérjük, ügyeljen arra, hogy a felmondás (a munkaszüneti napok miatt) legkésőbb 2024. április 2-ig megérkezzen hozzánk.

Fontos, hogy ez a felmondási lehetőség a megszűnés napjáig díjjal rendezett szerződések esetén vehető igénybe, ezért kérjük, ellenőrizze díjrendezettségét.

A felmondásnak tartalmaznia kell a következő adatokat:

o    Kötvényszámot (szerződésszámot),

o    szerződő nevét, születési dátumát és állandó lakcímét,

o    a felmondás okát: márciusi kampányban történő felmondás vagy a biztosítási évfordulóra történő felmondás.

Gondoskodjon róla, hogy a felmondás (a munkaszüneti napok miatt) legkésőbb 2024. április 2-ig eljusson hozzánk.

Fontos, hogy ez a felmondási lehetőség a megszűnés napjáig díjjal rendezett szerződések esetén vehető igénybe, ezért kérjük, ellenőrizze díjrendezettségét.

Biztosítási szerződésének hátralékát mielőbb rendezze az alábbi lehetőségek egyikén:

·         online bankkártyás fizetéssel a www.allianz.hu oldalon vagy

·         átutalással a 11794008-21349386-00000000 számú bankszámlaszámra (átutalás esetén kérjük, hogy hivatkozzon a szerződésszámára).

Az alábbi esetekben nem tudjuk elfogadni a felmondását:

·         a felmondás nem a megadott határidőben érkezik be hozzánk. A felmondásra rendelkezésre álló időszak: 2024.03.01-2024.04.02.,

·         a szerződés határozott idejű, 

·         a felmondásban közölt adatok alapján nem azonosítható a szerződés,

·         a felmondás formailag nem felel meg a feltételeknek.

A lakásbiztosítás felmondása költségmentes. Amennyiben biztosítása tartamkedvezménnyel rendelkezik és a szerződés a tartamkedvezmény periódus lejárata előtt szűnik meg, a tartamkedvezmény címen kapott díjkedvezmény összegét a szerződési feltételek szerint a biztosító visszakövetelheti.
A lakásbiztosítás a felmondás beérkezésének dátuma után még 30 napig nyújt fedezetet. Ez alatt az idő alatt lehetősége van visszavonni a felmondást írásban vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36 (1/20/30/70) 421-1-421).
A távértékesítés keretein belül kötött szerződések esetén 14 napon belül indoklás nélkül el tud állni az új szerződéstől, melyről írásban kell értesíteni a biztosítót. A nem távértékesítés keretében kötött szerződéseknél ez a lehetőség nem áll fenn.
A jelenlegi jogszabályok nem tiltják a több biztosítónál egyidejűleg fennálló többszörös biztosítást. Ha nem kívánja megtartani mindkét biztosítónál a szerződését, kezdeményezheti valamelyik biztosítónál, hogy közös megegyezéssel szüntessék meg a szerződést. Amennyiben nem sikerül közös megegyezéssel megszüntetni, írásban felmondhatja azt az évfordulót megelőző 30. napig. Újonnan kötött szerződés esetén az előző kérdést is is vegye figyelembe. 

Természetesen igen, de ez esetben különösen fontos, hogy a biztosítási fedezet folytonos legyen.
Ez azt jelenti, hogy a felmondott és az új biztosítás között ne maradjon olyan időszak, amikor nincs lakásbiztosítási fedezete.

A változásról mindenképpen tájékoztassa hitelintézetét.

Ügyfélszolgálatunk, ügyfél- és értékesítési pontjaink, tanácsadóink elérhetőségeit a linkre kattintva gyorsan megtalálhatja: Üzletkötő kereső | Allianz Hungária