Visszajelzés: Kérjük, ossza meg velünk a kárügyintézéssel kapcsolatos tapasztalatait!
Allianz Online kárstátuszkövető
Gyakori kérdések (GYIK)
A kárbejelentés során, az Online kárstátuszkövető szolgáltatás használatához megadott elérhetőségeken keresztül értesítjük Önt kárügyének aktuális állapotáról.
1. Kérjük, ellenőrizze az internetkapcsolatot. 2. Lehetséges, hogy telefonkészüléke vagy annak beállításai nem alkalmasak internetes felület megjelenítésére.
Amikor kárügyében újabb változás áll be, például ellenőriztük, hogy a szerződése fedezetet nyújt-e a kárra, vagy esetleg szükség van még valamilyen iratra.
Az Online kárstátuszkövető kizárólag az Allianz által küldött, az adott kárügyre vonatkozó, személyes linken keresztül érhető el.
Ebben az esetben az Allianz egy újabb értesítőt küld Önnek az Online kárstátuszkövetőn keresztül, megjelölve, hogy mely irat hiányzik. A hiányzó iratot az Online kárstátuszkövetőn keresztül is feltöltheti.
Igen, amennyiben az Allianz által, az Online kárstátuszkövető használatához küldött személyes linket a számítógépén (pl. e-mailből) nyitja meg.