Még mindig a kiberbűnözés a legnagyobb globális üzleti fenyegetettség, a magyar cégek azonban egészen mástól tartanak

Továbbra is a kibertámadásokat, azon belül is az adatvédelmi incidenseket tekintik az elsődleges üzleti kockázatnak a vállalatok az Allianz Kockázati Barométer friss, 106 országra kiterjedő felmérése szerint.
Olvasok tovább

Már csak 1-2 napjuk maradt az építőipari vállalkozóknak, hogy megkössék a kötelező felelősségbiztosítást

Több tízezer építőipari céget és egyéni vállalkozót érint, hogy január 15-től kötelezően rendelkezniük kell kivitelezői és/vagy tervezői felelősségbiztosítással.
Olvasok tovább

Veszélyek a téli időszakban: tűzkár, viharok, koccanások – mire figyeljünk?

Az éves szinten bejelentett tűzkárok több mint 40 százaléka, a betöréses lopásoknak pedig 35-40 százaléka november és február közötti időszakban fordul elő
Olvasok tovább

Minden ötödik autós több mint tíz éve hűséges a kgfb-biztosítójához

Ha a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) váltásáról van szó, változatlanul az ár a döntő szempont.
Olvasok tovább

MNB Zöld Pénzügyi Díjat nyert az Allianz

Az Allianz Hungária Zrt. érdemelte ki 2024-ben a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Zöld Biztosító és Pénztár Díját.
Olvasok tovább

Október 31.: Takarékossági Világnap

Érdekes megállapításokat olvashatunk a közel 60 ország háztartásainak vagyoni és adóssághelyzetét bemutató idei Allianz Global Wealth Report-ban, amely szerint anyagi értelemben egyetlen generáció sem tudja tartani a lépést a baby boomerekkel. A megtakarítási verseny nagy vesztesei lehet az ezredforduló környékén született generáció, míg a Z teszi félre a keresete legmagasabb hányadát.
Olvasok tovább

Új „biztonsági övet” sürget az Allianz: fókuszban a városi közlekedés legkiszolgáltatottabb szereplői

„Kicsik a nagyok ellen” az európai városokban: a nagyobb településeken belüli közúti halálesetek 70 százalékának gyalogosok, kerékpárosok vagy motorkerékpárosok az elszenvedői.
Olvasok tovább

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet.
Olvasok tovább

Az Allianz 1,5 millió eurót adományoz a közép-európai árvízi küzdelem támogatására

Gyors és egyszerűsített kárrendezéssel segíti ügyfeleit a szélsőséges esőzések és áradások által sújtott országokban az Allianz.
Olvasok tovább

332 Minden kiadvány