A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, hanem a kérdések egyaránt külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre is. Emellett a válaszadók az adott biztosító termékkínálatának, illetve ügyfélkezelésének fejlődését is véleményezhették.
„Nagy örömünkre szolgál és megtisztelő a számunkra, hogy az ügyfélközpontúság terén végzett törekvéseink valódi értéket teremtenek az ügyfeleink részére. Ezt tükrözi az Év Ügyfélbarát Biztosítója szavazáson való folyamatos dobogós helyezésünk és a 2017-es ezüstérmünk” - mondta Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató a díj kapcsán, arra is utalva, hogy a felmérésben résztvevő ügyfeleink 2017-ben a termékkínálatunkkal, a személyes, telefonos, és online ügyfélkiszolgálásunkkal és az ügyfél - kommunikációval voltak a legelégedettebbek.
Harmadik éve dobogós helyen az Allianz „Az Év Ügyfélbarát Biztosítója” szavazáson