Az Interbrand idei „Legjobb globális márkák” rangsorában az előző évhez képest 10 százalékkal, 8,5 milliárd USD-ra nőtt az Allianz márka értéke. Ezzel a társaság az 54. helyre lépett előre a legjobb 100 nemzetközi márka között.
Mióta az Allianz 2007-ben bekerült az Interbrand rangsorába, hatalmasat ugrott a 80. helyről az 54.-re, márka értéke pedig több mint kétszeresére nőtt, 4 milliárd amerikai dollárról 8,5 milliárdra.
Az Interbrand szerint az Allianz legfőbb erősségei: 85 millió ügyfele, 125 éves jelenléte a piacon, és megfelelő hozzáállása a digitalizációhoz.
“Az Allianz márka értéke ismét átlagon felül - 10 százalékkal - növekedett,. Ennek köszönhetően a legjobban teljesítő pénzügyi szolgáltatók közé tartozunk, ami megerősít minket abban, hogy sikeresen teljesítjük márkánk ígéretét” – mondta Christian Deuringer, az Allianz SE globális márka-menedzsment igazgatója. A 2015-ös rangsorban a leggyorsabban növekvő márkák a Facebook, az Apple, az Amazon, a Hermès és a Nissan.
Az Allianz célja az, hogy tovább erősítse márkáját, illetve hosszú távon a legerősebb fogyasztásicikk- és technológiai márkákhoz mérje magát. Deuringer szerint ennek kulcsa az ügyfélközpontú működés. “Olyan termékeket és megoldásokat kell kínálunk ügyfeleinknek, amelyeket tökéletesen igényeikre szabunk, ezáltal biztosítjuk számukra a pozitív ügyfélélményt” – hangsúlyozta.
Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét.
Az Allainz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján