Az Allianz a legnépszerűbb munkáltatói márkák között

 

Allianz Hungária Zrt.

Az Allianz Hungária elnyerte a Legjobb Munkahely 2015 címet az AON Hewitt felmérése alapján.  A Legjobb Munkahely elismerés megmutatja, melyek azok a vállalatok, ahol az üzleti sikerek alapvető forrása a munkavállalók elkötelezettsége.

Idén 15. alkalommal végezte el az AON Hewitt a Legjobb Munkahely Felmérést a magyarországi vállalatok körében. A Legjobb Munkahely Felmérés módszertanában a legjobb munkáltatói gyakorlatokat kutatja fel, s értékeli a vállalatokat 3 kategóriában. Az Allianz Hungária most először mérette meg magát ezen a felmérésen, és eredményesen szereplésével kiérdemelte a Legjobb Munkahely címet a legalább 1000 fő alkalmazottat foglalkoztató vállalatok között.

„Büszkék vagyunk a Legjobb Munkahely címre, amely hűen tükrözi azokat a lépéseinket, amiket a munkavállalóink elégedettségének növelése érdekében teszünk nap mint nap. A kollégáink szakértelmén és elkötelezettségén múlik vállalatunk sikere. Ez az elismerés is arra ösztönöz minket, hogy tovább folytassuk a munkavállalóink erőfeszítéseinek támogatását, megfelelő képzésüket és fejlesztésüket, valamint a munka-magánélet egyensúlya érdekében végzett aktivitásainkat” – mondta el Kisbenedek Péter, az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A Legjobb Munkahely Felmérésben egy dolgozói elkötelezettséget mérő kérdőívet töltenek ki a munkavállalók, majd a felsővezetők és a munkavállalók válaszait összehasonlítva mérik a humánerőforrás stratégia és az operatív működés összhangját.

Az Allianz Hungária Zrt. számos tevékenységet folytat annak érdekében, hogy a munkavállalók bizalmát, elkötelezettségét növelje, támogassa személyes és szakmai fejlődésüket. „A munkatársak egészségére, általános jóllétére, a generációk közötti szakadék kiküszöbölésére, valamint a tolerancia és diverzitás, nemek közötti egyenlőség elveinek realizálására kiemelt figyelemmel kell tekinteni. Hiszünk abban, hogy az elégedett munkatársak a munkájuk során is megtalálják a legmegfelelőbb megoldásokat. Munkatársaink elégedettségét a csoportszintű Allianz Elégedettségi Felmérés során mérjük, amelynek köszönhetően minden évben hiteles képet kapunk arról, milyennek látják a kollégák az Allianzot helyi és csoportszinten, mik az erősségei, és hol kell még tovább fejlődnie a vállalatnak. Az eredmények feldolgozása teszi lehetővé, hogy lépésről-lépésre építsük a világ legerősebb pénzügyi szolgáltatói közösségét, amely a kölcsönös bizalmon alapul” – foglalta össze Kisbenedek Péter.

 

Az Allianz a legnépszerűbba a munkáltatói márkák között