Az Allianz Hungária tizenhatodik Superbrands díját kapta kimagasló szaktudásáért, ügyfél-orientált működéséért és a klienseinek nyújtott kiemelkedő ügyfélélményért. A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 2004 óta minden évben az ország legkiválóbb márkái közé választotta az Allianzot, míg a Business Superbrands-díjat a vállalat tizenharmadik alkalommal vehette át.

Az Allianz Hungária továbbra is az ország egyetlen olyan biztosítója, amely a díj 2004-es alapítása óta minden alkalommal kiérdemelte a zsűri elismerését. A Superbrands védjegyek magas minőséget szimbolizálnak, elnyerésük pedig egyet jelent a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkáknak járó elismeréssel. A díjazottakról idén is – mint minden évben – többlépcsős előszűrést követően döntött egy huszonegy tagú, független szakemberekből álló bizottság, ezzel garantálva, hogy a kitüntetést valóban csak a minősített színvonalat képviselő márkák kapják meg.

Az Allianz számára ezek a díjak bizonyítják a széleskörű szakmai elismerést és alátámasztják stratégiai törekvéseit. „Az Allianz Hungária biztosítóként folyamatosan keresi és vizsgálja azokat a trendeket, amelyek a jövőt formálják. Új, innovatív termékeinkkel, valamint ügyfélbarát, modern szolgáltatásainkkal az egyszerű és gyors ügyintézést tesszük lehetővé ügyfeleink számára. Digitális vállalatként pedig képesek vagyunk megszólítani a fiatalabb generációt is. ” – hangsúlyozta Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője a díj odaítélésekor. 

A Superbrands és a Business Superbrands díjakról

A Superbrands kezdeményezést 1995-ben, kettős céllal hozták létre Nagy-Britanniában. A két cél egymásra építkezik: azzal, hogy a kiemelkedő márkákat reflektorfénybe állítja, egyfelől minőségbeli útmutatást nyújt a fogyasztók számára, ezáltal pedig követendő példákat mutat a piac többi szereplőjének. A szervezet létrehozása óta a Superbrands cím világszerte ismertté vált, védjeggyé lépett elő, és ma már közel kilencven országban jelent kimagasló minősítést.

A Superbrands huszonöt éves múltja miatt a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően egy marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság határoz minden évben.

A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azokat a magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A Bisnode adatbázisa alapján, illetve a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejött mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – és olyan kisebb vállalkozások is, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

A Superbrands 2020 védjegy esetében a zsűri huszonegy, a Business Superbrands 2020 esetében pedig huszonkét tagú. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a bizottság tagjaira, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhet közéjük, akik feladatukat társadalmi alapon végzik. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Superbrandsről bővebben: http://www.superbrands.hu/

Tények és adatok
Tények és adatok