Az Allianz Hungária továbbra is az ország egyetlen olyan biztosítója, amely a díj 2004-es alapítása óta minden alkalommal kiérdemelte a zsűri elismerését. A Superbrands védjegyek magas minőséget szimbolizálnak, elnyerésük pedig egyet jelent a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkáknak járó elismeréssel. A díjazottakról idén is – mint minden évben – többlépcsős előszűrést követően döntött egy huszonegy tagú, független szakemberekből álló bizottság, ezzel garantálva, hogy a kitüntetést valóban csak a minősített színvonalat képviselő márkák kapják meg.
Az Allianz számára ezek a díjak bizonyítják a széleskörű szakmai elismerést és alátámasztják stratégiai törekvéseit. „Az Allianz Hungária biztosítóként folyamatosan keresi és vizsgálja azokat a trendeket, amelyek a jövőt formálják. Új, innovatív termékeinkkel, valamint ügyfélbarát, modern szolgáltatásainkkal az egyszerű és gyors ügyintézést tesszük lehetővé ügyfeleink számára. Digitális vállalatként pedig képesek vagyunk megszólítani a fiatalabb generációt is. ” – hangsúlyozta Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője a díj odaítélésekor.