Ajándék fedezetek a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás mellé az Allianztól 

Allianz Hungária Zrt.
Az Allianz számára fontos, hogy a világjárvány okozta kihívással teli élethelyzetekben is ügyfelei mellett álljon, ezért a vállalat szeptember 1-jétől az Allianz Autóm Komfort csomagjában díjmentes assistance, jogi segítségnyújtás és közlekedési baleset fedezetet nyújt meglévő és új ügyfelei számára egyaránt.

2021. szeptember 1-jétől az Allianz Hungária Zrt. díjmentesen nyújt kiegészítő szolgáltatásokat minden  – határozatlan tartamú, nem flotta – gépjármű-felelősségbiztosítási szerződéssel, vagy az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás Komfort csomagjával rendelkező ügyfelének, illetve azoknak akik újonnan választják az Allianz Autóm Komfort csomagot.

A díjmentes fedezetek szolgáltatásai

A jogi segítségnyújtás keretében közlekedési balesethez  vagy gépjármű-adásvételi szerződéshez kapcsolódóan ügyfeleink 0-24 órás telefonos jogi tanácsadást vehetnek igénybe, illetve  a szerződőnek vagy a biztosított járművet vezetőnek a szolgáltatás keretében ügyvédet is ajánlunk igény esetén.  Ha műszaki meghibásodás vagy baleset történik, az ügyfeleknek az ingyenes alap assistance szolgáltatás nyújt segítséget, amely tartalmazza a jármű elvontatását, illetve az utasok tovább szállítását abban az esetben, ha a helyszínen nem lehetséges a javítás. További extra az alap közlekedési baleset fedezet, amely a vezető és az utasok, illetve a vezető kísérőinek közlekedési balesetéből eredő halála vagy maradandó egészségkárosodása esetében nyújt szolgáltatást. 


Lényeges tudnivaló, hogy a díjmentesen nyújtott fedezetek köre az egyes járműfajtákra eltérő lehet. A további részleteket  az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás általános szerződési feltételei tartalmazzák.

Főszerepben az ügyfelek

A díjmentes fedezetek nyújtása az Allianz azon törekvéséhez kapcsolódik, hogy meghallja, megérti és megoldja ügyfelei problémáit, hiszen célja, hogy hosszú távon is elégedettek legyenek, érezzék az Allianz mellettük áll, törődik velük.  A vállalat nemrég ügyfeleit is megkérdezte arról, hogy miért jó döntés az Allianzra bízni mindazt, ami igazán értékes. A biztosító legújabb online kampányában valódi ügyfelek a főszereplők, akik valódi tapasztalataikat és véleményünket osztják meg és mesélik el személyes történetüket.

„Az elsődleges célunk az volt, hogy a lehető leghitelesebben bemutassuk, miért érdemes bárkinek a mi széles körű megoldásainkat választani.” – foglalta össze az Allianz szándékait a kampánnyal kapcsolatban Dorn Gabriella kommunikációs és marketingvezető. „Az Allianz számára ügyfelei képviselik a legnagyobb értéket. Folyamatos kapcsolatban vagyunk velük, ők a legkiválóbb partnereink vállalkozásunkban: odafigyelünk a visszajelzéseikre, nélkülözhetetlen észrevételeik alapján fejlesztjük szolgáltatásainkat.”

Ajándék fedezetek a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás mellé az Allianztól