Az Allianz kiemelkedő eredménnyel zárta az esztendőt

Az összes üzletág kiemelkedő működési eredménye alátámasztja a 2022. évvel kapcsolatos pozitív várakozásokat
Olvasok tovább

Az Allianz ismét a világ legerősebb márkái között

Az Allianz a 30. helyet foglalja el a világ legértékesebb márkáinak rangsorában a Brand Finance Global 500 elnevezésű listáján.
Olvasok tovább

Allianz Kockázati Barométer 2022

Globálisan a kiberkockázatok, míg Magyarországon a világjárvány kockázata az elsőszámú üzleti fenyegetés.
Olvasok tovább

Allianz kutatás: Százból 88-an törődünk a mentális egészségünkkel

Lelki problémáival azonban a válaszadók csupán 33 százaléka fordul szakemberhez
Olvasok tovább

Hogyan lesz 1 050 ajándékból plusz 18 350?

Az Allianz Hungária Zrt. és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület élelmiszercsomagokat juttat a rászorulókhoz az ünnepi időszakban
Olvasok tovább

Allianz kutatás: a magyarok 69 százaléka szegte már meg a KRESZ-t

A válaszadók 50 százaléka nem, vagy nem feltétlenül tartja be a szabályokat az élet más területein sem
Olvasok tovább

Az Allianz Csoport újra erős eredménnyel zárta a negyedévet

2021 harmadik negyedévében a teljes díjbevétel növekedésének üteme 9,5 százalék volt.
Olvasok tovább

Az Allianz vezeti a 2021-es Dow Jones Fenntarthatósági Index rangsorát

Több mint 125 minősített biztosítóvállalat közül az Allianz Csoport az első helyen végzett a Dow Jones Fenntarthatósági Indexében (DJSI). A világ legelismertebb fenntarthatósági indexének eredményei alapján az Allianz 92 ponttal jóval az ágazat átlagos pontszáma (40) felett teljesített.
Olvasok tovább

Allianz kutatás: A magyarok 99 százaléka állítja, tesz a Földünkért a mindennapokban

66 százalékunknak fontosabbak a klímaváltozást lassító intézkedések a COVID gazdasági következményeinek az enyhítésénél
Olvasok tovább

257 Minden kiadvány