Digitális Biztosító DJP-partner-védjegyet nyert az Allianz Hungária
A pályázaton elnyert Digitális Biztosító DJP-partner-védjeggyel az Allianz Hungária egy újabb elismeréssel gazdagodott a digitális megoldásokat és az ügyfélélményt célzó fejlesztéseket illetően.
Nem bánnánk a 4 napos munkahetet és 3 napos hétvégét
A jelenleg negyvenes, ötvenes éveiket taposó X-generáció tagjainak borultak fel legjobban a napjai az otthoni munkavégzés következtében, amit a magánéletük is megsínylett.
Egy élsportoló célja ma sem lehet más, mint a fennálló rekordok megdöntése, és a dicső bajnoki cím elnyerése. Csakhogy míg évtizedekkel ezelőtt a tehetség mellett az elvégzett munka jelentett belépőt a sikerek kapuján, ma már a technológia is hozzájárulhat a világraszóló sikerekhez.
Több mint 7 500 gyermek kapott gyermeknapi édességcsomagot az Élelmiszerbank programjában az Allianz Hungária Zrt. támogatásával
„Csokifoltot minden ünneplő ruhára!” Ez a cél vezérelte az Élelmiszerbank munkatársait és önkénteseit, amikor néhány éve elindították az országos hatókörű ünnepi élelmiszeradományozási programjukat rászoruló gyerekek számára.
Az Allianz Hungária Zrt. tizenhetedik Superbrands díját kapta kimagasló szaktudásáért, ügyfél-orientált működéséért és a klienseinek nyújtott kiemelkedő ügyfélélményért.
Felhőbe kilőve: indul az Allianz Digitális Mentor pályázata
Az Allianz Hungária újonnan meghirdetett Digitális Mentor kezdeményezése az idősebb korosztály digitális készségeinek fejlesztését és a társadalmi érzékenyítést célozza meg.