Új Allianz márka - az élet kaland, fedezzük fel együtt!

Allianz Hungária Zrt.

2017-ben az Allianz anyavállalat vezetősége a korábbi Lépj bátran! márkapozícionálást továbbgondolva egy új helyet határozott meg az Allianz márka számára a globális pénzügyi szolgáltatók között: Allianz. Társ az élet útján. A megújult márkához egy új, lendületes arculat is kapcsolódik, mely 2018 elejétől válik láthatóvá az Allianz Hungáriánál.

 

  • Ebben a modern világban ahhoz, hogy megragadjuk a figyelmet, elengedhetetlen, hogy kitűnjünk a versenytársaink közül és egyedülálló szolgáltatásokat nyújtsunk számukra.
  • Ügyfeleink között egyre növekszik a fiatalok száma, akik egy szolgáltatással kapcsolatban már alapvető követelménynek tekintik az átláthatóságot, a könnyen kezelhetőséget és az innovatív megoldásokat. Ezért az új koncepciónk lényege, hogy a köztudatban az új arculat fiatalosabb, modernebb, közvetlenebb Allianz márkát érzékeltessen, közvetítve az emberi érzéseket, hogy még személyesebb, könnyebb kapcsolatot alakítsunk ki ügyfeleinkkel.
  • Az Allianz új márkaértékét három címszóban foglalhatjuk össze: egyszerű, szimpatikus, egyedi.
  • Ahhoz, hogy ezeket az értékeket szemléltessük az ügyfelekkel, sokkal modernebb megjelenést választottunk. Az egyik ilyen kinézeti változás, a megszokott kék háttérben lévő Allianz logó, mely elhagyja a keretét, és csak a felirat a sas szimbólummal lesz látható, szabadabb, kötetlenebb hatást keltve. A sas, mint szimbólum mindig is határozottságot, megbízhatóságot sugallt, mivel a köztudatban is ismerté vált, ezért külön, önálló formájában is alkalmazható. Ezáltal, a bizalom ébresztése mellett, az egyszerűségre, letisztultságra és átláthatóságra lehet következtetni.
  •  
  • Továbbá, frissül a betűtípus, a színvilág, a képek stílusa, a nyomtatott anyagok és digitális felületek kinézete is. A betűtípus korszerűsítése során, az Allianz Sans-ról Allianz Neo-ra váltottunk. Ez az új betűtípus modernebb, tetszetősebb, mint elődje, így sokkal inkább felhasználóbarát érzést nyújt, valamint a kézírás is gyakrabban kerül alkalmazásra, ami még személyesebbé teszi az olvasó számára a közleményt.  A színvilág is ezeknek a szempontoknak megfelelően került megújításra, az új színeket 3 kategóriába sorolhatjuk: gazdag és telt, lágy és nyugtató, lendületes és energikus. Tehát elég rugalmas ahhoz, hogy különböző célcsoportok között lehessen alkalmazni, és összhangban legyen a képekkel. A képek oly módon frissültek, hogy az szimpatikus legyen és kapcsolódjon ügyfeleink életéhez, cselekvést és életérzést sugallva. Lényege, hogy tükrözze a márka célját, ne pedig előre beállított képeket közvetítsen, ábrázolja az élet nagy és kis dolgait, az izgalmas pillanatoktól a csendes szemlélődés pillanatáig.
  • A képek cselekvést és érzést hangsúlyoznak, így az emberek átérzik a helyzetet, vagy bele tudják magukat képzelni.
  • Fontos számunkra, hogy az újítással felkeltsük az érdeklődést, valamint erősítsük, mélyítsük a bizalmat a meglévő ügyfeleink körében és javítsuk a szolgáltatásainkról kialakuló képet. Így a köztudatban az új arculat fiatalosabb, modernebb, közvetlenebb Allianz márkát érzékeltessen. 
  • Ez az átalakulás nagymértékű, emiatt várhatóan jobban felfigyelnek rá az emberek és alaposabban szemügyre veszik.  Ennélfogva az érdeklődésüket is jobban megragadjuk, ami pozitív hatást eredményezhet.

Új Allianz márka - az élet kaland, fedezzük fel együtt!