Az Allianz Hungária az év fogyasztóbarát biztosítója

Miután az elmúlt két évben „Elismerésre méltó fogyasztóbarát tevékenység” díjban részesült, idén az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díjat.

 

Az idén harmadik alkalommal hirdették meg az „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” pályázatot, amely a legjobb szolgáltatást a legmagasabb színvonalon nyújtó cégek közötti rangsort állítja fel. A független szakmai zsűri értékelése alapján 2014-ben az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a legkiemelkedőbb fogyasztóbarát gyakorlattal rendelkező biztosítási intézetnek járó „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díjat.

„Büszkék vagyunk „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” díjra, amely hűen tükrözi azokat az erőfeszítéseinket, amelyeket ügyfeleink elégedettségének növelése érdekében teszünk nap mint nap, és igazolja, hogy a fogyasztóvédelem nem csak egy jól hangzó szlogen az Allianz életében, hanem munkánk szerves része. Ez az elismerés is arra ösztönöz minket, hogy tovább folytassuk az ügyfélelégedettség területén végzett aktivitásunkat” – mondta el Kisbenedek Péter, az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

„Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” pályázat során elsősorban az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a panaszkezelés minőségét mérték, de fontos szerep jutott az értékesítők ügyfélbarát oktatásának, az ügyfelek széleskörű tájékoztatásának, a fogyatékkal élők kiszolgálásának és a vállalati társadalmi felelősségvállalásnak is. Mindezen mutatók mellett a szerződésszámra jutó ügyfélpanaszt és a fogyasztóvédelmi bírságokat is pontozták.

Az Allianz Hungária évek óta kiemelt figyelmet fordít a fogyasztóvédelemre, arra, hogy az ügyfelek minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásaikkal és ügyintézésükkel. Ennek gyakorlati megvalósítása érdekében számos kezdeményezést indítottak útjára, amelyekkel jelentős javulást értek el ügyfélkiszolgálásuk, külső megítélésük terén. „Folyamatosan mérjük ügyfeleink elégedettségét, ellenőrizzük kiszolgálásuk minőségét, akciókat, kezdeményezéseket indítunk a külső és belső ügyfélkiszolgálás növelésére és képzési rendszerünknek is egyik alapeleme a fogyasztóvédelem témaköre. A minőségi ügyfélkiszolgálás terén tett lépéseink egy folyamatos munka részei, melynek célja, hogy a felelős szolgáltatói szemlélet a vállalati kultúránk meghatározó elemévé váljon, és az ügyfeleinket érintő valamennyi tevékenységünk szerves részét képezze” – foglalta össze Kisbenedek Péter.