Vajon mi lehet a közös egy összeszerelésre váró bútorban, egy ruhákkal teli bőröndben, a reggeli arcápolási rutinban és egy tál paradicsomos spagettiben? Mindez kiderül az Allianz nemrég indult nemzetközi, pénzügyi és biztosítási tudatosságot támogató kampányából, mely most már Magyarországon is elérhető. A „Start making Cents, azaz Az öngondoskodó” című kampány reklámfilmsorozatában a kétszeres Oscar-, Golden Globe- és BAFTA-díjas színész, Christoph Waltz a főszereplő, akit olyan filmekből ismerhetünk többek között, mint a Becstelen brigantyk és a Django elszabadul.
Christoph Waltz jellegzetes színészi játékát az Allianz kisfilmjeiben is megcsillogtatja, amelyekben könnyed, humoros formában, hétköznapi élethelyzetekre vetített példákon keresztül mutatja meg, miért fontos a pénzügyi és biztosítási tudatosság. A videók magyar felirattal is megjelennek, és olyan témákat dolgoznak fel egyszerű, közérthető formában, amelyek az öngondoskodás esszenciái. Miért érdemes minél előbb elkezdeni az öngondoskodást? Mekkora kockázatot érdemes vállalni? Mitől lesz fenntartható a befektetés? Hogyan érdemes elosztani a pénzünket és miért érdemes türelmesnek lenni? „Az Allianz a pénzügyi edukációs platformjával és az annak a részét képező videókkal szeretné segíteni az embereket a pénzük kezelésében, hogy hosszú távon gondoskodhassanak önmagukról, és ezáltal az életminőségük is javuljon. Ennek elérésében pedig a lakosság pénzügyi ismereteinek fejlesztése kulcsfontosságú” – emeli ki Füle Enikő, az Allianz Hungária marketing szakértője a kampány indítása kapcsán.