Az Allianz újra világelső: a márka értéke 17 százalékkal nőtt az Interbrand rangsorában

Allianz Hungária Zrt.
  • Az Allianz megőrizte első helyét a biztosítási márkák között az Interbrand globális márkákat felvonultató 2021-es rangsorában
  • Az Allianz a top 100 globális márkát összesítő listán öt pozíciót javítva a 34. helyet foglalja el, márkaértéke 15 milliárd dollár fölé emelkedett
  • Ez a legnagyobb mértékű márkaérték-növekedés, mióta az Allianz bekerült a 100 legjobb globális márka közé


München, 2021. október 20.

Az Interbrand vezető tanácsadó cég közzétette a 2021-es Best Global Brands elnevezésű rangsorát, amely szerint az Allianz továbbra is a világ legértékesebb biztosítási márkája. A 100 legjobb globális márka között az Allianz tavaly óta öt helyet javított és a lista 34. helyét foglalja el. Az Allianz márkaértéke egy év alatt 17 százalékot, számszerűsítve 2,2 milliárd dollárral összesen 15,2 milliárd dollárra emelkedett. Ez a legerőteljesebb fejlődés azóta, hogy az Allianz 2007-ben 4,0 milliárd USD márkaértékkel felkerült a az Interbrand százas rangsorába.

Az Interbrand szerint az Allianz előretörése a vállalat figyelemre méltó működési teljesítményének, kedvező kilátásainak, növekvő márkabevételeinek és a márka erejének köszönhető. Az elmúlt évben ráadásul tovább nőtt a márka befolyása az ügyfelek vásárlási döntéseire.

 

„Mindenkinek szívből gratulálok! Az Allianz márka erőteljes lendületet és értékteremtést közvetít a magánemberek, a vállalatok és a szélesebb piac felé egyaránt. Keményen dolgoztunk azért, hogy vezérelvünk a márka és az ügyfélélmény esetében is érvényesüljön” – mondta Serge Raffard, az Allianz Csoport stratégiáért, marketingért és értékesítésért felelős igazgatója.

Az Allianz a „OneAllianz” megközelítést alkalmazta márkamegjelenésének egységesítésére egyetlen logó, egyetlen üzenet és egyetlen kampány formájában. Ezen túlmenően az Allianz világszerte javította az ügyfélélményt azáltal, hogy számos program keretében kikérte ügyfelei véleményét, és foglalkozott a felmerült igényeikkel.

Az Olimpiai és Paralimpiai Mozgalommal kötött nyolc évre szóló világszintű együttműködése szintén fontos szerepet játszik az Allianz sportökoszisztémát támogató globális biztosítói szerepének hangsúlyozásában. A partnerség 2021. januári elindítása óta az Allianz márka számottevően kedveltebb lett a partnerségről tájékozottak körében.

„Rendkívül büszke vagyok az idei évben elért fantasztikus eredményre. Óriási köszönet az Allianz munkatársainak, bankbiztosítási tanácsadóinak és alkuszainknak. Ők azok, akik a célkitűzésünket nap mint nap valóra váltják, vagyis ténylegesen „biztosítják ügyfeleink jövőjét”. Emellett ők azok, akik fáradhatatlanul dolgoznak az Allianz által nyújtott ügyfélélmény fejlesztésén, valamint olyan egyszerű megoldások felkutatásán, amelyek nagyobb biztonságot nyújtanak ügyfeleinknek a mindennapi életben.” – mondta Dr. Christian Deuringer, az Allianz Csoport globális márkamenedzsmentért és márkamarketingért felelős vezetője.

Az Interbrand úttörő szerepet játszott 1988-ban a márkaértékelés koncepciójának kidolgozásában. Módszertana a világon elsőként szerzett a pénzügyi márkaértékelés követelményeit szabályzó ISO 10668 minősítést, és kulcsszerepet játszott magának a szabványnak a kidolgozásában is. A Best Global Brands lista és jelentés 2000 óta évente jelentkezik, és a márkamenedzsment területén az egyik legelismertebb rangsor.

A teljes százas rangsor a https://interbrand.com/best-global-brands, az átfogó elemzést is tartalmazó jelentés pedig a https://interbrand.com/best-brands/ weboldalon érhető el.

Az Allianz globális márkaígéretéről és az irányadó elvekről további információ az alábbi weboldalon található: About Confidence (allianz.com)
 

Az Allianz újra világelső


További információért kérjük, az alábbi személlyel vegye fel a kapcsolatot:

Aurika von Nauman   Tel. +49 89 3800 16052, e-mail: aurika.von-nauman@allianz.com

 

Az Allianzról

Az Allianz Csoport a világ egyik vezető biztosítója és vagyonkezelője, a világ több mint 70 országában több mint 100 millió[1] magán- és vállalati ügyféllel. Az Allianz a vagyon-, élet- és egészségbiztosítástól az assistance szolgáltatásokig és a hitelbiztosításig, valamint a globális üzleti biztosításig széles körű személyi és vállalati biztosítási szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára. Az Allianz a világ egyik legnagyobb befektetője, biztosítási ügyfelei megbízásából több mint 793 milliárd eurót kezel. Emellett vagyonkezelői – a PIMCO és az Allianz Global Investors – több mint 1,8 billió euró értékű, harmadik felektől származó vagyont kezelnek. Az ökológiai és társadalmi szempontok üzleti gyakorlatba és befektetési döntésekbe való szisztematikus beépítésének köszönhetően az Allianz a biztosítási ágazat vezetői között szerepel a Dow Jones Fenntarthatósági Indexben. 2020-ban az Allianz több mint 150 ezer alkalmazottal 140 milliárd euró teljes díjbevételt és 10,8 milliárd euró működési eredményt ért el.

 

A közlemények mindenkor az alábbiak figyelembevételével értelmezendők.

 

Figyelmeztetés a jövőre vonatkozó állításokkal kapcsolatban

Ez a dokumentum a jövőre vonatkozó állításokat, köztük a vezetés aktuális véleményét és feltételezéseit tükröző, ugyanakkor ismert és ismeretlen kockázatok és bizonytalanságok által érintett várakozásokat és előrejelzéseket tartalmaz. A tényleges eredmények, teljesítményadatok vagy események jelentősen eltérhetnek a jövőre vonatkozó állításokban kifejezetten vagy hallgatólagosan jelzettektől.

 

Eltérések merülhetnek fel egyebek között, de nem kizárólagosan az alábbi tényezők változása miatt: i. az általános gazdasági feltételek és a versenyhelyzet az Allianz fő üzleti tevékenységei és fő piacai terén, ii. a pénzügyi piacok teljesítménye, különös tekintettel a piac ingadozására, a likviditásra és a hitelezési eseményekre, iii. az Allianz Csoportot, más ismert vállalatokat és általában a pénzügyi szolgáltatási ágazatot érintő kedvezőtlen nyilvánosság, szabályozási intézkedések vagy peres eljárások, iv. a biztosított káresemények (különösen a természeti katasztrófák) gyakorisága és súlyossága, valamint a károkkal kapcsolatos kiadások alakulása, v. a halálozási és megbetegedési arányok és tendenciák, vi. a megújítási arányok, vii. a hitel-nemteljesítések mértéke, viii. kamatszintek, ix. devizaárfolyamok, ideértve elsősorban az EUR/USD árfolyamot, x. a jogszabályok, többek között az adóügyi szabályok változásai, xi. az akvizíciók hatása, ideértve a kapcsolódó integrációs és átszervezési intézkedéseket, és xii. az általános versenyfeltételek, minden esetben helyi, regionális, nemzeti és/vagy globális szinten. Az említett változások jelentős részét terrorcselekmények is súlyosbíthatják.

 

Nincs frissítési kötelezettség

A törvény által előírt tájékoztatási kötelezettségünk eseteit kivéve az Allianz nem vállal frissítési kötelezettséget egyetlen jövőre vonatkozó kijelentéssel kapcsolatban sem.

 

Adatvédelmi tájékoztatás

Az Allianz SE elkötelezett az Ön személyes adatainak védelme iránt. Bővebb tájékoztatás adatvédelmi nyilatkozatunkban található.

 

[1]   Beleértve az Allianz-ügyfelekkel rendelkező nem konszolidált szervezeteket.

 

Az Allianz újra világelső: a márka értéke 17 százalékkal nőtt az Interbrand rangsorában