Az idei díjazással tovább folytatódott a sikersorozat: az Allianz továbbra is az egyetlen olyan magyar biztosító, amely a díj alapítása óta minden évben Superbrands lett, valamint az egyetlen olyan márka, amely a Business Superbrands kitüntetést is megkapta annak bevezetése óta.
E díjak különösen nagy jelentőséggel bírnak az Allianz számára, mivel a Superbrands védjegyek magas minőséget szimbolizálnak, elnyerésük pedig egyet jelent a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkáknak járó elismeréssel.
A díjazás többek közt annak is köszönhető, hogy az Allianz Hungária folyamatosan keresi azokat az innovatív, digitális megoldásokat, amelyek növelik az ügyfélélményt, illetve célja az is, hogy vonzóbbá tegye szolgáltatásait a jellemzően fiatalabb generációhoz tartozó, digitális megoldásokat kereső ügyfelei számára is.
A Superbrand és a Business Superbrands díjakról
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt ügyfeleink mindennapi választásához.
A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.