Az Allianz a vezető biztosítási és vagyonkezelői márka a Brand Finance Global 500 listáján
Az elmúlt két évhez hasonlóan idén ismét az Allianz lett az első a globális biztosítási és vagyonkezelői márkák között a Brand Finance Global 500 rangsorban, míg összesítésben a 28. helyen végzett.
5 karácsonyi film, ami biztosítási oktatófilmnek is elmenne
Utolsó pillanatos utazások, a karácsonyi vakáció alatt settenkedő betörők, elcserélt lakás egy új ismerőssel, kigyulladt karácsonyfa, háztetőn landoló űrlények.
Az elektromos hajtású járművek iránti kereslet folyamatosan nő hazánkban – a Belügyminisztérium legfrissebb statisztikái alapján 82 277gépkocsi közlekedik zöld rendszámmal a magyar utakon.
Fogyatékossággal élők Világnapja - „Az egész társadalom szellemi akadálymentesítése a cél”
A fejekben kell megváltoztatni az embereket – állítja Boronkay Péter, többszörös világ- és Európa-bajnok paratriatlonista, az Allianz paralimpikon márkanagykövete.
A magán egészségügyi ellátás díjnövekedésével egyre többen kötnek egészségbiztosítást
Az EY kutatása szerint tavaly tízből még csak egy magyarnak volt magán egészségbiztosítása, az Allianz biztosító szakértői úgy látják, hogy azóta viszont folyamatosan nő a biztosítottak száma.