Az Allianz a vezető biztosítási és
vagyonkezelői márka a

Brand Finance Global 500 listáján

Allianz Hungária Zrt.
Az elmúlt két évhez hasonlóan idén ismét az Allianz lett az első a globális biztosítási és vagyonkezelői márkák között a Brand Finance Global 500 rangsorban, míg összesítésben a 28. helyen végzett. A biztosítótársaság a nagyon erős AA+ minősítést kapta, összesített márkaértéke az előző évhez képest 15 százalékkal nőtt.  A Brand Finance márkastratégiai tanácsadó minden évben értékeli az 500 legnagyobb márkát, és szektoronkénti rangsort állít fel – a biztosítási szektor éllovasa pedig idén is az Allianz lett. 

Kiváló teljesítményt értünk el, és büszkék vagyunk arra, hogy az Allianz vezető pozíciót foglal el a Brand Finance Global 500 listáján. Rendkívül erős a verseny a biztosítási piacon, ezért évek óta elkötelezetten dolgozunk az Allianz márka erősítésén és azon, hogy minél nagyobb szerepet és felelőséget vállaljunk az ügyfeleink, partnereink életében. Mindig a magas színvonalú szolgáltatások biztosítása lesz az elsődleges feladatunk, ez segít bennünket a piaci elsőség és a márkarangsorban elfoglalt stabil helyünk megőrzéséhez. Az idei év pedig kiemelten izgalmas számunkra, hiszen az Allianz az év egyik legfontosabb eseményének, a Párizsi Olimpiai és Paralimpiai Játékoknak a világszintű biztosítási partnereként globális színtéren lehet jelen – fogalmazott Cséky Tímea, az Allianz Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.

A Brand Finance listáján elért előkelő helyezés tovább erősíti az Allianz pozícióját a világ legértékesebb és legerősebb márkáinak rangsorában nemcsak a nemzetközi, hanem a magyar piacon is. Az Allianz 2023-ban egy másik neves listán, az Interbrand „Best Global Brands” rangsorában is az első számú biztosítási márka lett.