Allianz Ügyfélportál – Intézz mindent
egy helyen!

Allianz Hungária Zrt. | 4 perc olvasási idő
Az Allianz rendszeresen fejleszti folyamatait és online felületeit annak érdekében, hogy az ügyfelek gyorsan, gördülékenyen és kényelmesen intézhessék biztosítási ügyeiket.  Az elmúlt évben sor került az Allianz Ügyfélportál megújítására is, ahol számos biztosítással kapcsolatos ügyintézés elvégezhető papír nélkül, környezetbarát módon.

 

Szerződések kezelése

A portálra néhány perc alatt regisztrálhatunk a szerződéskötéskor rögzített személyes adatok megadásával. Ha az adatokban változás történik, bejelentkezés után a Profilom oldalon bármikor módosíthatjuk azokat. A Kezdőlapon megtaláljuk a szerződések listáját és megtekinthetjük például a szerződésszámot, a kockázatviselés kezdetét, a befizetett díjakra vonatkozó adatokat, illetve az adott szerződéshez tartozó kötvényt is letölthetjük. Ha segítségre van szükségünk, az Ügyfélportálon keresztül kérhetünk visszahívást vagy küldhetünk üzenetet is.
 

Kárbejelentés, kárrendezés

Az internetes felületen keresztül kárügyeinket is intézhetjük online. Bárhol, bármikor, sorban állás nélkül bejelenthetjük és nyomon követhetjük biztosítási szerződésünkhöz kapcsolódó kárügyeinket, beküldhetjük elektronikus formában a szükséges dokumentumokat, illetve tájékoztatást kérhetünk a folyamatban lévő ügyintézésről is. A Kárügyeim menüpont alatt megtalálható az összes jelentett kár, a nyitott és a már lezárt ügyek egyaránt.

 

 

Online díjfizetés

Az Ügyfélportálon keresztül rendezhetjük biztosításunk esedékes díját bankkártyás fizetéssel. Átlátható módon jelenik meg szerződéseinknél, mekkora összeget és milyen határidőig szükséges befizetnünk. A fizetési státusznál „Lejárt” felirat jelzi, hogy a befizetés esedékessé vált, „Díjrendezett” státusz esetén nincs teendőnk. Bizonyos szerződéseknél lehetőség van a díjfizetés módjának és gyakoriságának módosítására is, ezt a vonatkozó hatályos szerződési feltételek szabályozzák. A listából olyan fizetési mód vagy gyakoriság választható, amely az adott biztosítás szerződési feltételeinek megfelel.
 

Jön a kétfaktoros autentikáció (2FA)

Az Allianz mindig szem előtt tartja az adatvédelem fontosságát, ezért megfelelő technikai intézkedésekkel védi ügyfelei személyes adatait és biztosítási titkait. Hamarosan az Ügyfélportálra is bevezetésre kerül a kétfaktoros azonosítás, amely egy két lépcsőből álló biztonsági funkció. Bejelentkezéskor a jelszavunkon kívül egy SMS-ben kapott kódot is szükséges beírnunk, így még biztonságosabbá válik a fiókunkba való belépés.
 

Hűségprogrammal járó kedvezmények

Az Allianz utasbiztosítások online kötése esetén tíz százalék kedvezményt biztosít, ám Ügyfélportál regisztrációval akár 25%-ot is spórolhatunk. Nincs más teendőnk, csak bejelentkezni Ügyfélportál fiókunkba az utasbiztosítási szerződéskötés megkezdése előtt, és a tíz százalékos online kedvezmény 15, 20 vagy 25 százalékosra bővül. Első kötés alkalmával „Ezüst” csomag esetén 5, „Arany” csomag esetén 10, „Platina” csomag választásakor pedig 15% kedvezmény adódik hozzá a 10 százalékos online akcióhoz. Második kötéskor és azt követően bármely utasbiztosítási csomag összesen 25% kedvezménnyel vehető igénybe.

Az Ügyfélportál használata könnyen elsajátítható, azonban ha kérdés merülne fel mégis, választ adhat a letölthető részletes útmutató.