Ez egy olyan szolgáltatás, ami az online térben történő visszaélések vagy incidensek esetére nyújt fedezetet. Olyan, mintha lenne egy “digitális biztosításod”, ami segít többek között akkor, ha feltörik az e-mail fiókodat vagy a közösségi profilodat, ellopják a bankkártyaszámodat, adathalászat áldozata leszel, vagy épp valaki visszaél a neveddel az interneten.
Hogyan működik egy biztosítás, amely az
online térben fedezetet biztosít számodra?
A VPN (Virtual Private Network) egy olyan “digitális pajzs”, ami elrejti az internetes tevékenységedet a külvilág elől. Ha bekapcsolod, a forgalmad titkosított lesz, így a hackerek, internetszolgáltatók vagy nyilvános Wi-Fi hálózatok nem látják, mit csinálsz, biztonságosabban tudsz böngészni, netbankolni, dolgozni.
A VPN azért szükséges, hogy ezen keresztül védhessük az online tevékenységedet. Ez biztosítja, hogy ha gyanús eseményt észlelünk, időben riaszthassunk téged, illetve a kárigényed benyújtásának feltétele az érvényes biztonsági rendszer, a működő VPN szolgáltatás az adott eszközön.
- Használnod kell a biztosítási partnerünk által kínált Allyz Security alkalmazást, vagy egyéb olyan VPN-appot, ami megfelelő védelmet nyújt.
- A VPN titkosítja az adataidat, és figyeli az internetes forgalmat: gyanús weboldalak, csalási kísérletek, adatszivárgások esetén riaszt.
- Ha valami kellemetlen incidens mégis történik (például online csalás vagy adatlopás), kivizsgáljuk az esetet, és megpróbáljuk visszaszerezni az ellopott fiókot vagy adatokat, kártérítést nyújtunk, ha pénzt vesztettél, vagy jogi tanácsot adunk, ha szükséges.
- Le kell töltened és bekapcsolva tartanod a biztosítási partnerünk által kínált Allyz Security alkalmazást, vagy bármilyen VPN-alkalmazást, amely megfelelő védelmet nyújt.
- Olvasd el, mire terjed ki a biztosítás – különböző kizárások lehetnek érvényben a fedezeteknél.
- Az Allyz Security applikáció használatát ajánljuk a biztonságos internetezéshez, ám természetesen más VPN-appot is használhatsz, amire néhány példát találsz az Általános Szerződési Feltételek és Ügyféltájékoztatóban.
- Ne keverd össze az adatvédelmet a teljes biztonsággal: a VPN nem véd a rossz döntésektől (például, ha gyanús helyről töltesz le valamit).
Fedezd fel az Allyz Cyber Premium által kínált előnyöket!
Milyen védelmet kínál számodra a biztosításod és az Allyz Security alkalmazás?
Virtuális magánhálózat (VPN)
A biztonságos, titkosított hálózatnak (VPN) köszönhetően az internetkapcsolat és az online tevékenységek is biztonságban maradnak. Legfeljebb 3 eszközön áll rendelkezésre.
Vírusvédelem és kártevő programok elleni védelem
A vírusok és kártevő programok elleni védelem plusz biztonságot ad számodra, azonosítja és blokkolja a rosszindulatú szoftvereket, így mégbiztonságosabb online élményt nyújt. Az Allyz Security keretében legfeljebb 3 eszközön áll a rendelkezésedre.
Személyazonosság védelem
Figyeli az internetet – beleértve a dark webet is – adatszivárgások és biztonsági incidensek után kutatva, amelyek során a személyes adataid veszélybe kerülhetnek. Adatszivárgás vagy biztonsági esemény esetén értesítést küld részedre az Allyz Security alkalmazásban.
Biztonságos böngészés
Az Allyz Security alkalmazásban a biztonságos böngésző ellenőrzi és megjelöli a veszélyes weboldalakat, hogy megvédjen a csaló URL-címektől és azok tartalmaitól. A biztosításod részeként legfeljebb 3 eszközön érhető el.
Csalás elleni védelem
Az online vásárlás során nyújtott védelemtől a nyilvános wifi használatáig, a banki csalásellenőrzésig, valamint az SMS- és WhatsApp üzenetekig - a csalás elleni védelem funkció felméri az általad használt platformot vagy a kapott üzenetet és biztonságosnak vagy gyanúsnak jelöli meg.
Jelszókezelés
Biztonságosan tárolja a jelszavaidat az Allyz Security alkalmazásban, és tippeket ad a jelszavaid erősségének javításához.
Családi szabályok
Blokkolja a nem megfelelő tartalmakat, és szabályozza a képernyőidőt a fiatal felfedezők számára. A Családi szabályok az Allyz Security alkalmazás részét képezik, és legfeljebb 2 eszközön használhatók (a 3 eszközös korlátodon belül).
Banki védelem
Szakértői segítséget és pénzügyi kártérítést nyújtunk online banki csalás, adathalász (phishing) vagy SMS-es adathalász (smishing) csalás, valamint bankkártya lopása vagy megsérülése esetén. A kapcsolódó adminisztrációs költségek megtérítését is tartalmazza.
Évente összesen legfeljebb 600.000 Ft-ig térítünk. Egy évben 2 kárigény nyújtható be adathalászat és smishing (hamis, adathalász banki SMS) miatt
Évente összesen legfeljebb 62.500 Ft-ig térítünk. Egy évben 2 kárigény nyújtható be az adminisztrációs költségek fedezésére
Vásárlásvédelem
Ha az online vásárlás nem a tervek szerint alakul, segítséget kaphatsz a kárigények érvényesítésében, és a termékek értékét egy éven belül összesen legfeljebb 124.500 Ft-ig visszatérítjük. Védelmet nyújt a nem kézbesített, hibás vagy nem megfelelően kiszállított áruk, valamint a visszaküldés során elveszett vagy megsérült megvásárolt áruk esetén.
Adathelyreállítás (Adatok visszaállítását célzó beavatkozás)
Segít visszanyerni a fájlokat és adatokat abban az esetben, ha az eszköz megsérül. Például fényképeket, személyes fájlokat és egyéb anyagokat állíthatsz vissza. Évente 1 kárigény nyújtható be.
Online jó hírnév védelme
Útmutatás és támogatás az online hírnévvel kapcsolatos problémák esetén, például személyes tartalmak (például személyes adatok) nem kívánt közzététele vagy online identitáslopás esetén. Évente 2 kárigény nyújtható be.