- A központi ügyfélszolgálati irodába érkező ügyfelek teljes körű kiszolgálása
- Az esetleges ügyfélpanaszok kezelése, részletes kivizsgálása és megoldása
- Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal
Ügyfélszolgálati referens
2020. 02. 17.

Budapest

Központi ügyfélszolgálat

Teljes munkaidő

Kik vagyunk mi?

Az Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban, 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.
A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Számos szakmai elismerés jelzi azt a magas színvonalú munkát, amellyel ügyfeleink rendelkezésére állunk.

Kit keresünk?

Az Allianz Hungária Zrt. budapesti munkavégzésre keres Ügyfélszolgálati referenst.
Főbb feladatok
Elvárásaink
- Minimum középfokú végzettség
- Legalább 2 éves releváns, ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
- Középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Ügyfélcentrikus, empatikus hozzáállás, kiváló kommunikáció
- Magas szintű problémamegoldó készség, jó stressztűrő képesség, terhelhetőség
- Pontosság, precizitás
Előnyt jelent
- Ügyfélszolgálati területen, call centerben, biztosítónál szerzett tapasztalat
- Német nyelvtudás, és/vagy egyéb idegen nyelv ismerete
- Compliance ill. biztosítási jogi ismeretek
- Biztosítási rendszer- és termékismeret