Ingyenes fedezetek az Allianz Autóm
Komfort csomagjában

Allianz Hungária Zrt. | 2 perc olvasási idő
2021.09.01-től Allianz kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás az Allianz Autóm biztosítás Komfort csomagjában köthető, amelyben a kötelező biztosítás mellett díjmentesen nyújtunk alap assistance, jogi segítségnyújtás és alap közlekedési baleset fedezetet ügyfeleink részére. Mit jelentenek pontosan ezek a szolgáltatások?
  •  
  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás

Autó vásárlása esetén erről haladéktalanul gondoskodnod kell, hiszen már a hazafelé vezető úton előfordulhat koccanás vagy baleset. A KGFB abban az esetben nyújt fedezetet, ha gépjárműveddel másoknak okozol kárt.

 

  • Alap assistance fedezet

Ha műszaki meghibásodás, netán baleset történik, az ingyenes alap assistance szolgáltatás nyújt neked segítséget, amely tartalmazza a jármű elvontatását, illetve az utasok tovább szállítását abban az esetben, ha a helyszínen nem lehetséges a javítás.

 

  • Jogi segítségnyújtás

0-24 órában rendelkezésedre állunk telefonon, ha jogi segítségre van szükséged, illetve szükség esetén ügyvédet is tudunk ajánlani. A szolgáltatást közlekedési balesetből eredő kárigényekkel, közlekedési baleset okozása miatt indult büntető- és szabálysértési eljárásokkal, valamint gépjárművek vásárlásával összefüggő szavatossági-jótállási kérdésekkel kapcsolatban tudod igénybe venni. Szolgáltató partnerünk, a D.A.S. Jogszerviz, a +36 (1) 710 1130 (belföldi normál díjas) telefonszámon érhető el.

 

 

  • Alap közlekedési baleset

Az alap közlekedési baleset fedezet a vezető és az utasok, illetve a vezető kísérőinek közlekedési balesetéből eredő halála, vagy maradandó egészségkárosodása esetében nyújt fedezetet.

Fontos tudnivaló, hogy a díjmentesen nyújtott fedezetek köre az egyes járműfajtákra eltérő lehet. A jelen tájékoztatás nem teljeskörű, a további részleteket  az Allianz Autóm gépjármű-biztosítás általános szerződési feltételei tartalmazzák.

 

  • Elektronikus formában is lehetőséged nyílik az ügyintézésre, kárbejelentésre

Az Allianz széles körű digitális szolgáltatásokat  biztosít, például elektronikus kommunikáció az Ügyfélportálon keresztül, e-mail címre és mobiltelefonszámra küldött értesítések, online kárbejelentés, illetve szemle.

Ha megadod a saját e-mail címed és mobiltelefonszámod, és elfogadod, hogy mi ezeken keresztül kommunikáljunk veled, akkor a szerződéseddel kapcsolatos dokumentumokat (a csekket tartalmazó küldeményeket kivéve) e-mailben küldjük el.

A biztosításoddal kapcsolatos ügyek nagy részét online, gyorsan és kényelmesen intézheted, ha regisztrálsz Ügyfélportálunkra. A szerződéseddel kapcsolatos fontosabb teendőkről SMS-ben is értesítünk, így naprakészen tudhatod biztosításodat.