Kényelmes ügyintézés az Allianz-nál, ahogy neked tetszik!

 
 
 
 
 
 

Dicső Inez Viktória | 3 perc olvasási idő

Személyesen, telefonon, vagy online intéznéd biztosítással kapcsolatos ügyeidet? Nem probléma! Az Allianz-nál mindegyikre van lehetőséged, ahogy éppen jól esik.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Korábbi bejegyzéseinkből már kiderült, hogy leendő és jelenlegi ügyfeleink milyen könnyedén tudnak online biztosítást kötni, ügyet intézni, és szükség esetén kárukat rendezni.

1. Ügyfélkapcsolati pontjainkon személyesen

Ha a személyes ügyintézést részesíted előnyben, akkor országszerte 148 helyen találsz ügyfélkapcsolati pontot, ahol szakértőink segítségével köthetsz biztosítást, intézheted a meglévő szerződéseiddel kapcsolatos ügyeidet, tehetsz kárbejelentést, illetve szívesen segítünk minden felmerülő kérdésed, problémáddal kapcsolatban.  

Rugalmas nyitvatartási idő

Nem érsz éppen rá nyitvatartási időben? Ez sem jelent gondot, hisz számos ügyfélkapcsolati pontunk esetében lehetőséged van egyéni időpontot kérni, amennyiben telefonon bejelentkezel. Központi Ügyfélszolgálatunknál a nyitvatartási idő keretein belül tudsz előre időpontot foglalni, hogy várakozási idő nélkül, napirendedbe illesztve tudd elintézni ügyeidet.

 

Gyerekkuckó a központi ügyfélszolgálatunkon

Fontos számunkra, hogy az ügyintézés ne csak a felnőttek számára legyen kellemes élmény, hanem a gyerekek is kreatívan és szórakoztatóan tudják tölteni idejüket ügyfélszolgálatunkon. Éppen ezért alakítottunk ki egy gyerekkuckót, ahol minden korosztály megtalálja a neki való játékszereket, amíg a szüleik/felügyelőik biztosítási ügyeiket intézik.

2. Személyes konzultáció termékeinkkel kapcsolatban

Ha kifejezetten termékeinkkel kapcsolatban van kérdésed, szeretnéd tudni, számodra melyik a leginkább megfelelő biztosítási konstrukció, akkor jelentkezz be díjmentes konzultációnkra, és kollegánkkal előre egyeztetett időpontban ott és akkor tudsz információhoz jutni és adott esetben biztosítást kötni, ahol neked kényelmes.

3. Telefonon, egyszerűen

Ha a telefonos kapcsolattartást részesíted előnyben, akkor keresd call centerünket (06 1/20/30/70 421-1-421), vagy kérj visszahívást! Munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között várjuk hívásodat. Azonosítást követően az alábbi ügyeket tudod intézni:


- Kárbejelentés, kárinformáció
- Új szerződéskötés, díjnemfizetés miatt megszűnt szerződés újrakötése
- Meglévő szerződésszámlázással, díjfizetéssel kapcsolatos ügyintézése
- Díjigazolás, zöldkártya, csekkpótlás, és egyéb igazolások igénylése
- Egyéb, szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

Akár online, akár személyesen vagy telefonon, vedd fel velünk a kapcsolatot, és keressünk megoldást a biztosítással kapcsolatos kérdéseidre együtt!

 
Dicső Inez Viktória
Marketing és kommunikációs osztály
SEO szakértő