Intézd biztosítási ügyeidet felesleges papírmunka nélkül! Allianz, online.

 
 
 
 
 
 

Dicső Inez Viktória | 4 perc olvasási idő

A biztosítási ügyintézés sokkal egyszerűbb és hatékonyabb is lehet, mint gondolnád. Nálunk, az Allianz-nál rendkívül fontos ügyfeleink elégedettsége, így folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél több kényelmes megoldást tudjunk biztosítani számukra.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Online díjfizetés

Számos díjfizetési mód közül választhatsz az Allianz ügyfeleként. Ezek a következők:

1. Bankkártyával, online díjfizetéssel

Leggyorsabban, legegyszerűbben bankkártyával is fizethetsz. Előnye, hogy otthonod kényelméből, vagy akár út közben, mobilról is elintézheted a befizetést.

2. Banki díjlehívással (csoportos beszedési megbízás)

Hajlamos vagy elfelejteni dolgokat, vagy mindent az utolsó pillanatra hagyni? Szimplán nem szeretnél foglalkozni minden alkalommal a befizetésekkel? Akkor csoportos beszedési megbízás lehet a számodra leginkább megfelelő díjfizetési forma. A biztosítási szerződés egyenlege szerinti összeget (a lehívás időpontjában esedékessé vált biztosítási díjak, valamint kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál a baleseti adó, fedezetlenségi díj összegét) hívjuk le a meghatározott gyakoriság szerint bankszámládról.

3. Átutalással bankszámláról (rendszeres vagy eseti)

A díjfizetést átutalással is intézheted, ha számodra ez a leginkább kényelmes megoldás. Ez történhet a netbankodon keresztül, illetve személyesen a bankfiókban is.

 

4. Díjnet (ingyenes számlabemutató rendszer) használatával

Ha az Allianz Hungária Zrt-t, szolgáltatóként hozzáadod Díjnetes regisztrációdhoz, akkor lehetőséged nyílik a Díjnet rendszerén keresztül fizetned, ahol elektronikus formában kapod meg a számlát, vagy a számviteli bizonylatot. 

Amennyiben ezt a díjfizetési módot választod ne felejtsd el Díjnetes regisztrációdhoz szolgáltatóként felvenni az Allianz Hungária Zrt.-t. Itt elérhető mobiltelefonos fizetés, egyedi utalás és banki díjlehívás is.

Online ügyintézés az Allianz-nál

Az ügyintézés menüpontunkban lehetőséged van többek között:


- igazolás-és dokumentumigénylésekre
- adatváltoztatás bejelentésére
- szerződésmódosításra
- Bonus-malus ügyintézésre
- szerződésed szüneteltetésére (annak feloldására)
- és felmondására is.

Regisztrálj Ügyfélportálunkra!

Ügyfélportálunkat azért fejlesztettük, hogy ügyfeleink kényelmesen és könnyedén tudják intézni biztosítási ügyeiket online. Szerződéseiket egy helyen láthatják, módosíthatják, kezelhetik dokumentumaikat, igazolásaikat megtekinthetik és letölthetik. Ezen felül lehetőségük van kárrendezésre, valamint ellenőrizhetik kártörténetüket is.

Ugye mennyi előnnyel jár, ha az Allianz-nál kötöd meg biztosításaidat?

 
Dicső Inez Viktória
Marketing és kommunikációs osztály
SEO szakértő