Autók új szerepben a pandémia alatt

Local's Lore | 4 perc olvasási idő
Bizonyára sokan elmondhatjuk magunkról, hogy az elmúlt egy évben nem csak lakásunk, hanem autónk is egészen új, váratlan szerepeket töltött be, és tölt be a mai napig. Az autónk ingázás helyett elsősorban a szabadságunkhoz vezető út eszköze lett, amellyel ha a határokat nem is átlépve, de felfedezhettünk új helyeket, kiszakadhattunk a városból és a négy fal közül. Ugyanez az autó talán szintén sokak számára szolgált alkalmanként exkluzív étteremként, kávézóként, meetingek helyszíneként, vagy akár szállásként, amíg kedvenc helyeink (és irodáink) zárva tartottak.

Nekünk rengeteget adott az autónk: felejthetetlen hétvégi roadtripeket, kiscsaládi piknikeket, ahol a csomagtartó volt a desszertes asztal, ünnepi pillanatokat, ahol fantasztikus virágcsokrokat szállítottunk ünnepek alkalmával szeretteinknek. Az autónkat sokszor tömtük meg házi kedvencünkkel, biciklivel, kosárlabdával, babakocsival, hogy aktívan tölthessük a hétvégéket, és felfedezhessük Magyarország szabadidős látnivalóit. Utazásaink során szem előtt tartottuk szeretett kisvállalkozásaink támogatását is: többször látogattunk el például a pannonhalmi Viator étterem kávézójához vagy a balatonakarattyai Rusty Coffee Boxhoz egy finom elviteles kávéra. De nem egyszer számított a hétvégi kirándulás megkoronázásaként az Egy Csipet Torta mesés sütemény boxa, vagy okoztunk örömet az Atak Pelif virágaival ünnepek alkalmával szeretteinket. Így hát arra buzdítanánk mindenkit, hogy vigyázzunk autónkra, bánjunk vele rendeltetésszerűen, és kössünk biztosítást. Valóban sokat köszönhetünk az autónknak. Ha pedig nem ismertétek volna a kedvenc on-the-road márkáinkat és helyeinket, akkor íme egy kis ízelítő:

x EGY CSIPET TORTA: “Szeretnénk hinni, hogy 2021-ben már mindenki számára alapvető, hogy csakis kiváló és magas minőségű, természetes alapanyagokból lehet színvonalas süteményeket készíteni. A termékeink egytől egyig nagy gondossággal készülnek, a szezonalitást, a trendeket és természetesen saját ízlésünket ötvözve.” A különböző sütiboxokat és tortákat online tudjátok megrendelni. Előre szólunk, fantasztikusan finomak és addiktívak! https://egycsipettorta.hu

x ATAKPELIF: Filep Kata csokrai és virágkompozíciói első ránézésre is különlegesek, azonnal megragadják az ember figyelmét. Újak, frissek, merészek és közben művésziek is. Katától Instagramon vagy Facebookon keresztül tudtok rendelni, és akár heti csokraival is feldobhatjátok otthonaitokat.

x HUSKEE CUP: Mivel rengeteg kedvenc kávézónk van, és igyekszünk környezettudatosan élni, az újrahasznosított anyagokból készült elviteles poharunk mindig nálunk van. A HuskeeCup pohár a kávé feldolgozása során melléktermékként keletkező coffee husk (a kávé magját körülvevő belső gyümölcshéj) hasznosításával készül. Beszerezheted több budapesti kávézóban is pl.: a Doradoban, Kontaktban vagy Horizontban.

Bárhova is mész, ne felejts el biztosítás kötni! Nem csak azért, hogy a sütemények és virágok biztonságban utazzanak, de Te és szeretteid is. Az Allianz Autóm gépjármű-biztosítást azoknak ajánljuk, akik egyszerűen, gyorsan szeretnék biztosítani az igényeik szerint gépjárművüket a nem várt események ellen. Már a legkisebb csomaghoz is tartozik alap assistance fedezet, így ha balesetet szenvedsz vagy meghibásodik a járműved, megpróbálják azt a helyszínen újra menetképes állapotba hozni. Ha ez nem sikerül vagy nem lehetséges, akkor elvontatják, és az utasokat is elszállítják. A javítás költségét az assistance ugyan még nem fedezi, de gondoskodik róla, hogy ne maradjunk az út szélén.