Warning: You are using an outdated Browser, Please switch to a more modern browser such as Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Panaszkezelés

Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt.

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés - legyen az pozitív vagy akár negatív - amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Elérhetőségeink

Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:

Szóban, személyesen: a Központi Ügyfélszolgálaton (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.)

Telefonon: +36-1-237-2377

Faxon: + 36-1-429-1540

Elektronikus úton:   fnysz@allianz.hu

Levélben: 1242 Budapest Pf. 471/2  (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.)

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:

Magyar Nemzeti Bank 

Székhely: 1054. Budapest, Szabadság tér 9.

Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,

Telefonszám: 06-80-203-776;

E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.

A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:

Székhely: 1054. Budapest, Szabadság tér 9.

Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;

Telefonszám: 06-80-203-776

E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu