Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés - legyen az pozitív vagy akár negatív - amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Elérhetőségeink

Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:

Szóban, személyesen: a Központi Ügyfélszolgálaton (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.)

Telefonon: +36-1-237-2377

Faxon: + 36-1-429-1540

Elektronikus úton:   fnysz@allianz.hu

Levélben: 1242 Budapest Pf. 471/2  (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.)

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:

Magyar Nemzeti Bank 

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.

Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,

Telefonszám: 06-80-203-776;

E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.

A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:

Székhely: 1054. Budapest, Szabadság tér 9.

Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;

Telefonszám: 06-80-203-776

E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu