Contact Center ügyintéző

Allianz Hungária Zrt.
Jelentkezem
  • Kik vagyunk mi?
  • Kit keresünk?
  • Főbb feladatok
  • Elvárásaink
Jelentkezés
Image description
Image description

Az Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban, 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.

A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Számos szakmai elismerés jelzi azt a magas színvonalú munkát, amellyel ügyfeleink rendelkezésére állunk.

SHOW MORE SHOW LESS DETAILS
Description
Description
Az Allianz Hungária Zrt. debreceni munkavégzésre keres Contact Center ügyintézőt.
  •  Új munkatársunk feladata a biztosítási termékeinkkel kapcsolatos teljes körű információszolgáltatás és ügyintézés telefonon illetve e-mailen keresztül.
  • Bejövő, kimenő hívások kezelése
  • Elektronikusan beérkező ügyfél levelek kezelése
  • Kárbejelentés rögzítése, kárinformáció nyújtása
  • Telefonon keresztül értékesíthető termékek/módozatok eladása bejövő hívások keretében
  • Középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikáció szóban és írásban
  • Alapfokú angol és/vagy német nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  •  Felsőfokú végzettség
  • Biztosítási és értékesítési tapasztalat
  • További idegen nyelv(ek) ismerete
  • Telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat
Jelentkezem