Iratpótlás bejelentett kárhoz - Utasbiztosítás

Kedves Ügyfelünk! 

Az utasbiztosítási szolgáltatási igény ügyintézése esetén elektronikus úton történő iratpótlásra jelenleg nincs lehetőség.
A szolgáltatási igény bejelentéséhez szükséges iratok pótlása érdekében, kérjük, hogy az eredeti dokumentumokat postai úton küldje el részünkre az alábbi címre, vagy személyesen adja át kollégáink részére bármelyik Allianz ügyfélkapcsolati ponton!

Allianz Hungária Zrt. 
Operációtámogatási osztály 
1387 Budapest, Pf. 11. 


Bővebb felvilágosításért, illetve a szolgáltatási igény ügyintézésével kapcsolatos segítségért, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es számon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!