Telepartner szolgáltatás megszűnése

Tisztelt Ügyfelünk! 

Kiemelt jelentőségű számunkra, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan ügyfeleink igényeihez igazítsuk.

Értesítjük, hogy az ügyfél-kiszolgálási tapasztalataink és ügyfeleink észrevételei alapján a telefonos tájékoztatásaink megkönnyítése céljából 2012. február 1-jétől mellőzzük a PIN-kód használatát és ezzel együtt megszüntetjük Telepartner szolgáltatásunkat. A Telepartner szerződési feltételek 4.2. d. pontja értelmében: "A Telepartner szolgáltatás megszűnik a felek bármelyikének rendes felmondásával."

A jövőbeni telefonos érdeklődései(k) alkalmával - PIN-kód helyett - a szerződési és személyes/céges adatok megadását (kötvényszám, szerződő neve, születési helye, ideje, édesanyja neve, lakcíme, cég telephelye, képviselő neve) követően tudunk teljes körű információval szolgálni. Ügyfeleink adatainak fokozott biztonsága érdekében munkatársaink egyeztethetik még a szerződések kockázatviselési kezdetét, valamint pl. a biztosított nevét is.

Tájékoztatjuk, hogy ügyfeleink biztosítási szerződésekkel kapcsolatos ügyeiket a nap 24 órájában on-line is intézhetik az Ügyfélszolgálat menüponton keresztül.

Bízunk abban, hogy változtatásunk ügyfeleink megelégedésére szolgál.

Tisztelettel:

Allianz Hungária Zrt.