Szolgáltatásaink

Intézze biztosítása ügyeit kényelmesen, online, sorban állás nélkül!

Ügyfélportál

Kérdése van? 

Hívjon minket!

vezetékes:         +36 (1) 421-1-421

Telenor:             +36 (20) 554-4-421

Telekom:            +36 (30) 421-1-421

Vodafone:          +36 (70) 421-1-421

  • Ügyfélportál
  • Kapcsolat
  • Hasznos

Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

Allianz - Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Elérhetőségeink

Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:

  • Szóban, személyesen: Hálózatunk bármelyik Ügyfélkapcsolati pontján vagy Társaságunk székhelyén: Központi Ügyfélszolgálati Iroda 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
  • Telefonon: +36 (1/30/70) 421-1-421, +36 (20) 554-4-421
  • Faxon: 06-1-269-2080
  • Elektronikus úton Panaszbejelentő űrlapunkon keresztül
  • Levélben: 1368 Budapest, Pf. 191., vagy 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Fogyasztóvédelmi osztály

Letölthető nyomtatványok

Panaszát az alábbi panaszbejelentő lapok egyikét kitöltve tudja legegyszerűbben átadni nekünk a felsorolt csatornákon – személyesen vagy írásban. Személyes leadásnál kérjük, kérjen róla munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot.

Kézzel kitöltendő panaszbejelentő nyomtatvány


Elektronikusan kitölthető panaszbejelentő nyomtatvány

Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:

Meghatalmazás minta panaszbeadványhoz

Hasznos tudnivalók:

Fogyasztóvédelmi tájékoztató

Hasznos információk dióhéjban az Életprogram szerződésekhez

Tájékoztatók

A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról (bejelentési lehetőségek, az ügyintézés menete, hova fordulhat, ha elégedetlen a válaszunkkal, stb.) az alábbi dokumentumban adunk részletes tájékoztatást:

Az Allianz Hungária Zrt. panaszkezelési szabályzata

Our complaint handling principles:

Complaint management

Unsere Satzung für Beschwerdenhandlung finden Sie hier:

Beschwerde management

Az MNB (PSZÁF jogutódja) által közzétett panasz bejelentő lapot itt találja, panasz bejelentéséhez ezt is elfogadjuk:

Űrlap word formátumban

MNB által kiadott tájékoztatók:

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?

Az árubemutatók kockázatai

Hasznos fogyasztóvédelmi tanácsokat olvashat az MNB (PSZÁF jogutódja) alábbi oldalain:

 MNB Navigátor Füzetek

 MNB YouTube csatornája

 MNB kisfilmek a pénzügyi tudatosságról

MNB fogyasztói oldalak

MNB – Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

MNB online alkalmazásai

Fontos

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2013. szeptember 26-án kihirdetésre került a Magyar Nemzeti Bankról (MNB) szóló törvény, amely összevonja a jegybankot és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét (PSZÁF), az utóbbi megszüntetésével.

Kérjük, hogy esetleges megkereséseiket 2013. október 1-jétől az alábbi elérhetőségre küldjék:

Magyar Nemzeti Bank 
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-1-4899-100
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.

Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-1-4899-100; 
E-mail cím: pbt@mnb.hu.

Online vitarendezés

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.

A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr

Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.

A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/