Intézze biztosítása ügyeit kényelmesen, online, sorban állás nélkül!
Ügyfélportál
Kérdése van?
Hívjon minket!
vezetékes: +36 (1) 421-1-421
Telenor: +36 (20) 554-4-421
Telekom: +36 (30) 421-1-421
Vodafone: +36 (70) 421-1-421
Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:
Panaszát az alábbi panaszbejelentő lapok egyikét kitöltve tudja legegyszerűbben átadni nekünk a felsorolt csatornákon – személyesen vagy írásban. Személyes leadásnál kérjük, kérjen róla munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot.
Kézzel kitöltendő panaszbejelentő nyomtatvány
Elektronikusan kitölthető panaszbejelentő nyomtatvány
Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:
Meghatalmazás minta panaszbeadványhoz
Hasznos tudnivalók:
A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról (bejelentési lehetőségek, az ügyintézés menete, hova fordulhat, ha elégedetlen a válaszunkkal, stb.) az alábbi dokumentumban adunk részletes tájékoztatást:
Az Allianz Hungária Zrt. panaszkezelési szabályzata
Az Allianz Hungária Zrt. által az FHB Csoport részére végzett jelzáloghitel közvetítő függő ügynöki tevékenységhez kapcsolódó dokumentumok – Üzletszabályzat és ÁSZF, továbbá Panaszkezelési szabályzat:
Our complaint handling principles:
Unsere Satzung für Beschwerdenhandlung finden Sie hier:
Az MNB által közzétett panasz bejelentő lapot itt találja, panasz bejelentéséhez ezt is elfogadjuk:
MNB által kiadott tájékoztatók:
Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?
Hasznos fogyasztóvédelmi tanácsokat olvashat az MNB alábbi oldalain:
MNB kisfilmek a pénzügyi tudatosságról
Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:
Magyar Nemzeti Bank
Székhely: 1054. Budapest, Szabadság tér 9.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-80-203-776;
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.
A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:
Székhely: 1054. Budapest, Szabadság tér 9.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-80-203-776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu.
Online vitarendezés
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.
A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr
Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.
A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/