Online ügyintézés

Internetes felületünkön akár otthonról sorban állás nélkül kiegyenlítheti Allianz biztosításainak díját, benyújthatja igazolás- és dokumentumigényét, adatváltozási bejelentését, kezelheti szerződését.

Az Allianznál fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink a biztosítási ügyeiket online intézhessék kényelmesen, gyorsan és környezetbarát módon. Digitális szolgáltatásainkat, folyamatainkat és felületeinket ennek érdekében fejlesztjük folyamatosan.

Ennek a fejlesztésnek az egyik lépése az Allianz Ügyfélportál megújítása volt – több ütemben. Ezentúl a lakossági élet, vagyon és gépjármű biztosításokhoz kapcsolódó funkciók már az új felületen érhetők el. Az Ügyfélportálon lehetőség van a szerződésadatok megtekintésére, szerkesztésére, dokumentumok igénylésére/letöltésére, lezárt és folyamatban lévő károk nyomon követésére, kárbejelentés rögzítésére.

A régi portálon már csak az üzleti szerződésekre (társasházi, mezőgazdasági, flotta és ügyfélszámlás szerződések) vonatkozó információk láthatók, külön bejelentkező felületről indítható a lakossági és az üzleti portál.

Az allianz.hu nyitó oldalon felül, az Ügyfélportál bejelentkezés gomb melletti leggördülő menüből választható ki a lakossági vagy az üzleti fióktípus.

A lakossági ügyfélportál kezeléséhez bővebb információkat a  Gyakran ismételt kérdések között találhatók.

  

Díjfizetés

Online díjfizetés

Allianz biztosításának díját az interneten keresztül gyorsan és kényelmesen, bankkártyájával is kifizetheti.
Bankkártyás díjfizetésre forint alapú szerződéseink esetén van lehetőség. 

Bankszámlaszámok

A biztosítási díjak befizetésére számos lehetőséget kínálunk. 

Díjfizetési bankszámlaszámaink biztosításonként:

Csúsztassa balra a további információkért

Biztosítások

Bankszámlaszám

IBAN szám

Gépjárműbiztosítás

11794008-21349386-00000000

HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000

Lakossági vagyonbiztosítás

11794008-21349386-00000000

HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000

Kis- és középvállalkozások biztosítása

11794008-21349386-00000000

HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000

Mezőgazdasági biztosítás

11794008-21349386-00000000

HU28 1179 4008 2134 9386 0000 0000

Életbiztosítás

11794008-21349441-00000000

HU23 1179 4008 2134 9441 0000 0000

Életprogram (Unit Linked) forint

11794008-21349434-00000000

HU06 1179 4008 2134 9434 0000 0000

Életprogram (Unit Linked deviza) euro

11763945-03700888-00000000

HU23 1176 3945 0370 0888 0000 0000

Gondoskodás Programok

11794008-21349434-00000000

HU06 1179 4008 2134 9434 0000 0000
 
Utasbiztosítás

11794008-21349465-00000000

HU12 1179 4008 2134 9465 0000 0000

Ügyfélszámlás befizetések

11794008-21349393-00000000

HU45 1179 4008 2134 9393 0000 0000

Az OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB

Átutalás esetén kérjük, figyeljen arra, hogy a befizetés egyértelmű beazonosítása érdekében a Közlemény rovatban tüntesse fel a szerződésszámot (biztosítási kötvényszámot), valamint a biztosításának megfelelő számlaszámot válassza ki.

Díjfizetési tudnivalók

Biztosítási díját az alábbi módokon fizetheti:

  • Bankkártyával, online díjfizetéssel:
    Bankkártyával, online díjfizetéssel fizetheti a leggyorsabban és a legegyszerűbben a díjat. Részletes tájékoztatást a bankkártyás díjfizetésről itt talál.
  • Banki díjlehívással (csoportos beszedési megbízás):
    Bankszámlájáról a biztosítási szerződés egyenlege szerinti összeget (a lehívás időpontjában esedékessé vált biztosítási díjak, valamint kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál a baleseti adó, fedezetlenségi díj összegét) hívjuk le a meghatározott gyakoriság szerint.

    Amennyiben banki díjlehívást szeretne választani, kérjük, hogy adjon felhatalmazást a számlavezető bankjának arra, hogy az Ön által megadott adatok alapján, a megjelölt számláról fizetéseket teljesítsen Társaságunk felé. A meghatalmazást kezdeményezheti személyesen bankfiókban vagy netbankon keresztül is. Ha a megbízást Társaságunknál kezdeményezi, kérjük, töltse ki űrlapunkat.

    A felhatalmazáson a szerződő fél szerződés azonosítójánál a szerződésszámot (kötvényszámot), a kedvezményezett azonosítónál az Allianz Hungária Zrt. banki azonosítóját (A10337587) kell feltüntetni.

    Rendszeres banki díjlehívás esetén, kérjük, gondoskodjon arról, hogy a teljesítés felső értékhatára ne legyen alacsonyabb, mint az aktuális biztosítási díj. A díj változásakor mindig ellenőrizze, hogy milyen limitet állított be.

    A bankszámla terhelése adott hónap 10. és 17. között történik, ezért kérjük, figyeljen arra, hogy legyen elegendő pénz a számláján.
  • Átutalás bankszámláról (rendszeres vagy eseti)
    A biztosítás díjának (kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás esetén a baleseti adónak, fedezetlenségi díjnak, illetve a biztosítási szerződés egyenlegének) befizetésére számlavezető bankjánál személyesen, vagy netbankon keresztül adjon megbízást! Rendszeres átutalás esetén kérjük, ne felejtse el a biztosítás díjának változásakor (pl. indexálás, átdolgozás, díjfizetési mód és/vagy díjfizetési gyakoriság módosítás során) módosítani az utalandó összeget.

    Meglévő biztosítási szerződése díjfizetési módjának, illetve gyakoriságának megváltoztatási igényét az alábbi változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével jelezheti felénk.

    Élet-, baleset-, egészség- és utasbiztosítás esetén

    Kérjük, hogy az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére postai úton az alábbi címre:
    Allianz Hungária Zrt.
    Életbiztosítási szakkezelési osztály
    1387 Budapest, Pf.: 11.

    Egyéb biztosítások estén

    Kérjük, az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
  • szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre megküldve,
  • Ügyfélportálon keresztül,
  • postai úton a feltüntetett címre eljuttatva.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Díjfizetés módosítása

Amennyiben a biztosítás díjfizetési módját, vagy gyakoriságát szeretné változtatni, kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül:

  • Online ügyintézés
    Előfordul, hogy időnként megváltoznak személyes adataink (levelezési cím, bankszámlaszám, stb.) vagy az autónkkal (pl.: rendszámváltozás), lakásunkkal kapcsolatos adatok, vagy szüneteltetni szeretnénk szerződésünket, esetleg felmondási igényünket szeretnénk bejelenteni.

    Ezeket az adatváltozásokat a biztosítási szerződésekben is módosítani kell. Az adatváltozást bejelentheti a változásbejelentő űrlap kitöltésével, illetve személyes adatait módosíthatja Ügyfélportálunkon keresztül is.

    Kérjük, hogy a változásbejelentő űrlapot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
  • szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre,
  • postai úton az alábbi címre küldve.

    Allianz Hungária Zrt.
    Állománykezelési Központ
    8210 Veszprém, Pf.: 1163
  • Telefonos ügyfélszolgálat
    Telefonos ügyfélszolgálatunkon munkanapokon 8:00 és 18:00 óra - csütörtökön 8:00 és 20:00 között - várjuk hívását a +36 (1/20/30/70) 421-1-421 telefonszámokon.

    A menütérkép itt található.

    Assistance szolgáltatásunkat a nap 24 órájában nyújtjuk a következő telefonszámokon:
    Belföldről: +36 (80) 104-122
    Külföldről: +43 (1) 525-03-6552

    A következő szolgáltatásaink közül választhat:
  • díjszámítási lehetőségek
  • széles körű, naprakész információk nyújtása az Allianz Hungária Zrt.-ről, a különféle biztosítási módozatokról, az egységeinkről, az Ön szerződéseiről, a napi aktualitásokról
  • kárbejelentés és kárrendezési információ nyújtása
  • zöldkártya, díjigazolás, csekk igénylések
  • változás-bejelentés
  • tájékoztatás a szerződéses javítópartnereinkről
  • Assistance szolgáltatás            

Díjfizetési mód változtatás

  • Banki díjlehívás
    Amennyiben banki díjlehívást szeretne választani, kérjük, hogy adjon felhatalmazást a számlavezető bankjának arra, hogy az Ön által megadott adatok alapján, a megjelölt számláról fizetéseket teljesítsen Társaságunk felé. A meghatalmazást kezdeményezheti személyesen bankfiókban vagy netbankon keresztül is.

    Ha a megbízást Társaságunknál kezdeményezi, kérjük, töltse ki az űrlapot, majd kattintson a „Tovább” gombra, és az így megjelenő kész dokumentum adatainak ellenőrzése után nyomtassa ki azt három példányban, és juttassa el az adatlap alján megadott címre.

    Rendszeres banki díjlehívás esetén, kérjük, gondoskodjon arról, hogy a teljesítés felső értékhatára ne legyen alacsonyabb, mint az aktuális biztosítási díj. A díj változásakor mindig ellenőrizze, hogy milyen limitet állított be.

    A bankszámla terhelése adott hónap 13. és 17. között történik, ezért kérjük, figyeljen arra, hogy legyen elegendő pénz a számláján.

Űrlap kitöltése

 
  • Egyedi átutalásra váltás
    Meglévő biztosítási szerződése díjfizetési módjának, illetve gyakoriságának megváltoztatási igényét a változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével jelezheti felénk.

    Élet-, baleset-, egészség- és utasbiztosítás esetén

    Kérjük, hogy az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére postai úton az alábbi címre:
    Allianz Hungária Zrt.
    Életbiztosítási szakkezelési osztály
    1387 Budapest, Pf.: 11.


    Egyéb biztosítások estén

    Kérjük, az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:
  • szkennelve az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre megküldve,
  • Ügyfélportálon keresztül,
  • postai úton a feltüntetett címre eljuttatva.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

 

  • Díjnet (ingyenes számlabemutató rendszer) használatával

    Amennyiben ezt a díjfizetési módot választja, ne felejtse el Díjnetes regisztrációjához szolgáltatóként felvenni az Allianz Hungária Zrt.-t.

    Ha ezt a fizetési módot választja a Díjnet rendszerén keresztül, elektronikus formában kapja meg adott szerződésre a számlát vagy a számviteli bizonylatot. A számlában vagy a számviteli bizonylaton szereplő díjak kifizetése a Díjnet rendszerén keresztül is indítható bankkártyás díjfizetéssel, vagy netbanki fizetéssel (CIB, Erste és OTP ügyfelek részére), vagy mobiltelefonos fizetéssel, illetve egyedi utalással és banki díjlehívással is.

    Bankkártyás fizetéssel Telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével Az Automata biztosítási ügyintézés menüponton keresztül bankkártyával is befizetheti a biztosítási díjat. Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségei, valamint a menütérkép itt található.

    Bankkártyás fizetéssel POS-terminálon keresztül a Központi Ügyfélszolgálaton, az ügyfélkapcsolati pontokon, és az üzletkötőinknél is lehetőséget biztosítunk a biztosítási díj befizetésére.

 

  • Csekkel (készpénz átutalási megbízással)
    Ehhez a csekk(eket), terméktől függően, egy évre előre vagy a fizetési gyakoriságnak megfelelően postán küldjük ki.
    Ha biztosítási díját csekken fizeti és a díjfizetéshez szükséges csekket nem találja, online igényelhet másikat az alábbi igénylő űrlap kitöltésével.

    Üzleti ügyfeleink ügyfélszámlán keresztül is fizethetnek. Erről részletes információt itt talál.

    Annak érdekében, hogy biztosítási szerződésének kockázatviselése folyamatos legyen, a választott díjfizetési gyakoriságnak megfelelően a szerződés díját rendeznie szükséges. Sajnos időnként előfordulhat, hogy a biztosítás díjának befizetésére szolgáló csekk elveszik vagy megsérül. Pótlási igényét az alábbi űrlap kitöltésével juttathatja el Társaságunkhoz.

Űrlap kitöltése

Tájékoztatjuk, hogy a kérés napján érvényes díjrendezettségnek megfelelő, a biztosítási évfordulóig hátralévő bizonylatokat küldjük ki, így az nem feltétlenül azt az összeget fogja tartalmazni, amely a hiányzó csekken szerepelt. A kért csekket a kitöltést követő második munkanapon postázzuk ki az Ön számára.

Igazolás- és dokumentumigény

Zöldkártya igénylése

Tájékoztatjuk, hogy a legtöbb európai országban nincs szükség zöldkártyára (mint például Ausztria, Németország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Bosznia-Hercegovina, Románia), mivel ezen országok külön megállapodása alapján a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási fedezet meglétét a magyar (uniós formátumú) forgalmi rendszám tanúsítja. Vannak olyan (gépkocsival) kevésbé látogatott országok, ahol ajánlottan vagy kötelezően előírják a Zöldkártya meglétét, mint például Albánia, Észak-Macedón Köztársaság, Ukrajna, Törökország. 2021. augusztus 2-ától az Egyesült Királyságba és Montenegróba történő utazás esetén szintén nem kötelező a zöldkártya bemutatása.
További információt  IDE kattintva  érhet el.

Az adatok kitöltése után a „Zöldkártya igénylés”-re kattintva akár azonnal letöltheti és kinyomtathatja zöldkártyáját vagy kérheti annak postai kiküldését.

A zöldkártyát, kérjük, fehér papírra nyomtassa ki.

Amennyiben személyesen szeretné átvenni zöldkártyáját, kérjük, keresse fel bármelyik ügyfélkapcsolati pontunkat, ahol, amennyiben a szerződés díjjal rendezett, a zöldkártyát azonnal kiállítják a szerződő részére.

Ügyfélportálunkon keresztül zöldkártya igénylése mellett egyéb biztosítási szerződésével kapcsolatos ügyeit is egyszerűen és könnyedén intézheti.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Zöldkártya igénylése Ügyfélportál bejelentkezés nélkül

Díjigazolás igénylése

A közúti közlekedés során (rendőri igazoltatás vagy egyéb hatósági intézkedés esetén) a díjigazolást már nem szükséges a gépjármű forgalmi engedélyével együtt kinyomtatva bemutatni.

Műszaki vizsgáztatás során az elektronikus ellenőrzés lehetősége még nem mindenhol áll fenn, így, ha műszaki vizsgára megy, kérjük, nyomtassa ki a díjigazolást.

Honlapunkon kizárólag elektronikus díjigazolás igénylésére van lehetőség.

Ha egyéb hatósági (bírósági, rendőrségi, más biztosítónál történő kárrendezési) eljárás miatt igazolásra van szüksége, az alábbi linkre kattintva igényelhet.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Díjigazolás igénylése Ügyfélportál bejelentkezés nélkül

Társbiztosított, zálogjogosult igazolás igénylése

Igazolást kérhet zálogjog bejegyzéséről egyedi lakásbiztosításokra, lakóközösség-biztosításokra és casco biztosításokra, valamint társbiztosított bejegyzéséről casco biztosításokra.

Az igényelt dokumentummal igazolhatja a finanszírozó felé zálogjogának, vagy társbiztosítotti jogosultságának biztosító által történő bejegyzését. 

Honlapunkon kizárólag elektronikus társbiztosított, illetve zálogjogosult igazolás kiállítására van lehetőség.

Ha szerződésére már korábban bejegyzésre került társbiztosított, illetve zálogjogosult pénzintézet, akkor a „Letöltés” gombra történő kattintás után lementheti, a „Megnyitás” gombra történő kattintás után pedig azonnal kinyomtathatja igazolását.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Kötvénypótlás igénylése

Amennyiben nem találja érvényes biztosítási kötvényét, azonosító adatai megadása után honlapunkról kényelmesen letöltheti kötvényének pótlását. Honlapunkon kizárólag elektronikus kötvénypótlás igénylésére van lehetőség.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Igazolás kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás érvényességéről

Bírósági, rendőrségi és egyéb hatósági eljárásokhoz valamint más biztosítótársaságnál történő kárrendezéshez Önnek az egyszerű díjigazolásnál bővebb adattartamú GFB érvényességről szóló igazolásra van szüksége.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Igazolás Casco biztosítás érvényességéről

Bírósági, rendőrségi és egyéb hatósági eljárásokhoz valamint más biztosítótársaságnál történő kárrendezéshez továbbá finanszírozott autó esetén a finanszírozó bank kérésére Önnek a Casco érvényességről szóló igazolásra van szüksége.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Igazolás lakossági vagyonbiztosítás érvényességéről

Bírósági, rendőrségi és egyéb hatósági eljárásokhoz valamint más biztosítótársaságnál történő kárrendezéshez továbbá hitellel terhelt lakás esetén a finanszírozó bank kérésére Önnek a lakossági vagyonbiztosításának érvényességről szóló igazolásra van szüksége. 

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Egyenleg értesítők - egységszámla, díjfizetés - Életbiztosítás

Kezelje biztosítási szerződéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával. 

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Adatváltozással, szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

Személyes elérhetőségek, egyéb adatváltozás bejelentése, díjfizetés módosítása

Vagyon- és gépjármű-biztosítással kapcsolatos változás bejelentése során személyes adatait (levelezési cím, bankszámlaszám, stb.) vagy az autójával (pl.: rendszámváltozás), lakásával kapcsolatos adatait módosíthatja, vagy szüneteltetheti szerződését.

Az adatváltozást bejelentheti a Változásbejelentő nyilatkozat  kitöltésével, illetve személyes adatait módosíthatja Ügyfélportálunkon keresztül is.

Kérjük, hogy az űrlapot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el részünkre az alábbi módok valamelyikén:

Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
8210 Veszprém, Pf.: 1163

Egyszerű szerződésmódosítás

Egyszerű szerződésmódosításra az alábbi termékek esetén van lehetősége:

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (GFB)
  • Allianz Autóm
  • Allianz Casco
  • Allianz Otthonbiztosítás (ALA)
  • Allianz Otthonbiztosítás Plusz (AOP)
  • Allianz Otthonom lakásbiztosítás (MyHome)

Bejelentkezés a szerződés módosító felületre

Allianz Összhang Minősített Fogyasztóbarát otthonbiztosítása módosítását az alábbi oldalon igényelheti egyszerűsített sablon kitöltésével:

Társbiztosított, zálogjogosult bejegyzése

Tájékoztatjuk, hogy 2014. március 15-ét követően, ha a finanszírozónak a biztosított vagyontárgyon bejegyzett zálogjoga áll fenn (ingatlan-nyilvántartásban, hitelbiztosítéki nyilvántartásban vagy a Gépjármű Zálogjogi Nyilvántartásban) zálogjogi bejegyzés kérhető. Ha a finanszírozónak nincs zálogjoga a biztosított vagyontárgyon - arra tekintettel, hogy a finanszírozó biztosítási érdeke fennáll -, társbiztosítottként jegyezhető be a biztosítási szerződésen.

A zálogjogosult, társbiztosítotti bejegyzést igényelheti az Ügyfélportálon: 

Amennyiben nem rendelkezik Ügyfélportál regisztrációval kérjük, töltse ki az alábbiak közül a szükséges nyilatkozatot: 

Adatváltozás bejelentés - Életbiztosítás

Ügyfeleink adatainak védelme érdekében, az élet- és személybiztosításokkal kapcsolatos 

  • szerződési adatok módosítását, 
  • a kedvezményezett személyének változtatását, valamint 
  • az elektronikus úton történő tájékoztatásról rendelkezést csak személyes megjelenést követő azonosítás után hajthatunk végre. A kívánt ügyintézéssel kapcsolatban, kérjük keresse fel ügyfélkapcsolati pontjaink egyikét, ahol készséggel állunk rendelkezésre.

Bővebb felvilágosításért hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Az Önhöz legközelebbi ügyfélkapcsolati pontot az alábbi oldalon találja.

Fiók- és tanácsadó-kereső

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Olvassa el az elektronikus levélküldésre vonatkozó tájékoztatónkat.

Az elektronikus levélküldés igényléséhez vagy lemondásához, valamint az e-mail címe módosításához az alábbi nyomtatvány kitöltésére van szükség.

Kedvezményezett módosítás - Életbiztosítás

Ügyfeleink adatainak védelme érdekében, az élet- és személybiztosításokkal kapcsolatos 

  • szerződési adatok módosítását, 
  • a kedvezményezett személyének változtatását, valamint 
  • az elektronikus úton történő tájékoztatásról rendelkezést csak személyes megjelenést követő azonosítás után hajthatunk végre. A kívánt ügyintézéssel kapcsolatban, kérjük keresse fel ügyfélkapcsolati pontjaink egyikét, ahol készséggel állunk rendelkezésre.

Bővebb felvilágosításért hívja az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Az Önhöz legközelebbi ügyfélkapcsolati pontot az alábbi oldalon találja.

Ügyfélkapcsolati pontok - Fiók- és tanácsadó-kereső

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Kapcsolódó nyilatkozatainkért kattintson ide.

Olvassa el az elektronikus levélküldésre vonatkozó tájékoztatónkat.

Az elektronikus levélküldés igényléséhez vagy lemondásához, valamint az e-mail címe módosításához az alábbi nyomtatvány kitöltésére van szükség.

Díjszüneteltetés, szüneteltetés feloldása

Vagyon- és gépjármű-biztosítással kapcsolatos díjszüneteltetésért, szüneteltetés feloldásához lépjen be az Ügyfélportálra.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Visszavásárlás - Életbiztosítás

Visszavásárlás - Életbiztosítással kapcsolatos ügyintézéshez lépjen be az Ügyfélportálra. 

Bejelentkezés Ügyfélportálra

GFB évfordulós felmondás (csak díjértesítést követően, az évforduló előtti 30. napig)

Kezelje biztosítási szerződéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával. 

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Kötelező biztosítása évfordulóra történő felmondását kezdeményezheti honlapunk segítségével is az évfordulóját megelőző 30. napig.

Amennyiben az alábbi linkre kattintva megadja személyes adatait, szerződésszámát és rendszámát nem szükséges a felmondó nyilatkozat beküldése Társaságunkhoz.

Kötelező biztosítás évfordulóval történő felmondása

Amennyiben nem honlapunkat választja szerződése évfordulós felmondására, akkor az alábbi „Eladás, érdekmúlás, forgalomból való végleges kivonás miatti felmondás” pont alatt megjelölt módok egyikén teheti azt meg.

Amennyiben szüneteltetni szeretné szerződését, esetleg felmondási vagy elállási igényét szeretné bejelenteni, megteheti az alábbi változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével.

Kérjük, hogy az alábbi változásbejelentő nyilatkozatot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el Társaságunk részére az alábbi módok valamelyikén:

Allianz Hungária Zrt.
Állománykezelési Központ
8210 Veszprém, Pf.: 1163

Casco vagy lakásbiztosítás évfordulós felmondása

Lakásbiztosítási szerződését felmondhatja az Ügyfélportálunkon keresztül.

Ha elektronikus úton kötött casco szerződését szeretné felmondani, vagy elállási szándékát jelezni, vagy lakásbiztosításával kapcsolatban nem rendelkezik Ügyfélportál hozzáféréssel, akkor ezt megteheti az alábbi változásbejelentő nyilatkozat kitöltésével és beküldésével.

Kérjük, hogy az alábbi változásbejelentő nyilatkozatot kitöltés után nyomtassa ki, és aláírva juttassa el részünkre az alábbi módok valamelyikén:

Allianz Hungária Zrt.

Állománykezelési Központ

8210 Veszprém, Pf.: 1163

Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailben küldött nyilatkozatát csak abban az esetben fogadhatjuk el, ha arról az email címről küldte, amelyet a szerződésével kapcsolatban megadott.

Befektetések (Életbiztosítások)

Befektetési stratégiára vonatkozó rendelkezés

Rendelkezzen befektetési stratégiájáról kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Eseti díjra vonatkozó rendelkezés

Rendelkezzen eseti díjáról kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Rendelkezés átirányításról

Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Rendelkezés átváltásról

Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Rendelkezés egyösszegű pénzkivonásról

Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Rendelkezés folyamatos pénzkivonásról

Kezelje befektetéseit kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Bonus-malus ügyintézés

Casco bónusz átvezetése

Kezelje biztosítását kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

GFB bonus-malus átvezetés

Kezelje biztosításait kényelmesen, online Ügyfélportál regisztrációjával.

Bejelentkezés Ügyfélportálra

Panaszbejelentés és egyéb ügyek

Panaszbejelentés

Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Our complaint handling principles:
Unsere Satzung für Beschwerdenhandlung finden Sie hier:

Elérhetőségeink

Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse: 

  • Szóban, személyesen: Hálózatunk bármelyik Ügyfélkapcsolati pontján vagy Társaságunk székhelyén: Központi Ügyfélszolgálati Iroda 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
  • Telefonon: +36 (1/20/30/70) 421-1-421
  • Elektronikus úton:  Panaszbejelentő űrlapunkon keresztül
  • Levélben: 1368 Budapest, Pf. 191., vagy 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Fogyasztóvédelmi csoport

A letölthető dokumentumokért kattintson ide.

Fontos!

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:

Magyar Nemzeti Bank

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55. 
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-80-203-776;
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-80-203-776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Online vitarendezés

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.

A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr

Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.

A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/

Fogyasztóvédelem, panaszkezelés

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Panaszkezelési folyamatok

Elérhetőségeink

Amennyiben munkánkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse: 

  • Szóban, személyesen: Hálózatunk bármelyik Ügyfélkapcsolati pontján vagy Társaságunk székhelyén: Központi Ügyfélszolgálati Iroda 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
  • Telefonon: +36 (1/20/30/70) 421-1-421
  • Elektronikus úton:  Panaszbejelentő űrlapunkon keresztül
  • Levélben: 1368 Budapest, Pf. 191., vagy 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Fogyasztóvédelmi csoport

A letölthető dokumentumokért kattintson ide.

Fontos!

Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB), mint társaságunk felügyeleti szervéhez, illetve a Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT) az alábbi elérhetőségeken juttathatja el észrevételeit, megkereséseit:

Magyar Nemzeti Bank

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55. 
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1534 Budapest BKKP Pf. 777,
Telefonszám: 06-80-203-776;
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

A Pénzügyi Békéltető Testület elérhetősége:

Székhely: 1013 Budapest, Krisztina körút 55.
Levelezési cím: Magyar Nemzeti Bank, 1525 Budapest BKKP Pf. 172;
Telefonszám: 06-80-203-776
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Online vitarendezés

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók (azok a természetes személyek, akik nem kereskedelmi, üzleti, hivatásbeli vagy szakmai célból járnak el) és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányul.A platform nem alkalmazható olyan vitákra, amelyek a nem internetes (offline) úton létrejött szerződésekre vonatkoznak, illetve nem fogyasztó részéről merülnek fel.

A fogyasztó az online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a Pénzügyi Békéltető Testületnél. http://ec.europa.eu/odr

Amennyiben Ön az online vitarendezési platformon keresztül kíván bejelentést tenni, kérjük, hogy az alábbi email címet adja meg társaságunk elérhetőségeként: onlinevitarendezes@allianz.hu Felhívjuk a figyelmet arra, hogy jelen email cím kizárólag az online vitarendezéshez használható fel. Ha erre a címre bármilyen más bejelentés, kérelem érkezik, azt sajnos nem áll módunkban megválaszolni.

A platform felhasználói útmutatói itt érhetőek el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide/

Mentett kalkuláció folytatása

Folytassa kalkulációit ott, ahol korábban felfüggesztette.

Mentett kalkuláció folytatása

Online szemle

Töltse fel biztosításához tartozó fényképeit online felületünkön.

Online szemle

Akadálymentesség

Információk fogyatékossággal élő Ügyfeleink/Látogatóink részére

Az Allianz Hungária Zrt. elkötelezte magát a fogyatékossággal élő Ügyfelek esélyegyenlősége és ügyintézésének teljes körű segítése mellett. Célunk, hogy kényelmes és könnyen hozzáférhető szolgáltatásokat nyújtsunk Ügyfeleinknek, szem előtt tartva a Magyar Nemzeti Bank 4/2017. számú, e témában kiadott ajánlását.

Felelős szolgáltatóként igyekszünk minden biztosítással kapcsolatos ügyintézésben fogyatékossággal élő Ügyfeleink segítségére lenni.

Honlapunk szolgáltatásai

Akadálymentesen intézheti ügyeit, kötheti meg biztosítását. Törekszünk megfelelni az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásainak legalább AA szinten. Munkánk során törekszünk arra, hogy honlapunkon minél egyszerűbben, akadálymentesebben köthessenek biztosítást, intézhessék ügyeiket Ügyfeleink. Azon dolgozunk, hogy az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásait minél magasabb szinten tudjuk teljesíteni, ezzel is segítve a teljes weboldal akadálymentessé tételét.

Honlapunkon elérhető:

  • A fogyatékossággal élők számára készített szolgáltatási térkép, ami segít eligazodni szolgáltatásaink között
  • Az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontjaink listája
  • Előzetes időpontfoglalás
  • Hallássérültek is könnyen köthetnek biztosítást, vagy intézhetik ügyeiket a honlapunkon. Biztosítás kötés során chaten keresztül is kérhetnek segítséget.

Központi Ügyfélszolgálat, ügyintézés, panaszkezelés – időpont egyeztetés

Akadálymentesen kialakított Központi Ügyfélszolgálatunk cégünk székhelyén található; 1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.

Fogyatékossággal élő Ügyfeleink számára - mozgáskorlátozott parkolási igazolvánnyal - központi épületünk mélygarázsában (1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.) biztosítunk parkolóhelyet az ügyintézés idejére. A mélygarázsból a Központi Ügyfélszolgálati irodához felkísérjük Ügyfelünket.

Központi Ügyfélszolgálatunkon akadálymentesített fizikai környezet és ügyfélhívó áll Ügyfeleink rendelkezésére. Személyes segítségnyújtással és kiemelt ügyintézéssel gondoskodunk fogyatékossággal élő Ügyfeleinkről.  Egyablakos ügyintézést biztosítunk, azaz igyekszünk mindenben, egy helyen, egy időpontban segítségükre lenni Ügyfeleinknek. Igény szerint külön tárgyalóhelyiségben is tudunk egyeztetni Ügyfelünkkel és a velük érkező segítővel. Előzetes telefonos jelzést (06–1/20/30/70-421-1-421) követően tudunk biztosítani jeltolmácsot, vagy egyéb segítséget, Ügyfelünk kérése szerint. Természetesen szívesen fogadjuk a segítő kutyákat is.

Központi Ügyfélszolgálatunkon lehetőség van előzetes időpontfoglalásra, hogy várakozás nélkül, soron kívül tudjunk foglalkozni az azt igénylő Ügyfeleinkkel.

Látássérült ügyfeleinknek a Call Centerünkön keresztül is  foglalhatnak időpontot. Telefonszám: 06–1/20/30/70-421-1-421

Esetleges problémáját, panaszát is továbbíthathatja honlapunkon keresztül, itt:

Észrevételek

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontok

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontjaink országszerte elérhetőek, listájukat itt érheti el.

Személyes kapcsolattartó

Fogyatékossággal élő Ügyfeleinknek személyes kapcsolattartót, saját üzletkötőt biztosítunk. Amennyiben telefonon (06–1/20/30/70-421-1-421) jelzi szerződéskötési szándékát, - és a szerződés nem köthető meg telefonon vagy online, - lakcímre kiküldjünk üzletkötő partnerünket, hogy teljes körű segítséget nyújtson a szerződéskötéssel kapcsolatban. Ide értendő a részletes tájékoztatás, igény szerint a feltételek, tájékoztatók felolvasása, értelmezése, és a szerződés megkötése.

Természetesen a szerződéses kapcsolat során a személyes kapcsolattartó, üzletkötő mindvégig Ügyfelünk rendelkezésére áll.

Együttműködés a szerződéskötés, majd az ügyintézés során

Társaságunk a feltételeink kialakításánál, a szerződéskötésnél, majd a további együttműködés, kapcsolattartás során is elkötelezett a fogyatékossággal élők segítésében.

Észrevételek

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és casco biztosítás szerződésével és ügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.

Kérjük adja meg, hogy mely szerződéssel kapcsolatban van kérdése, észrevétele, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Adatlap kitöltése

Otthon- és lakóközösség-biztosítás szerződésével és ügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.

Kérjük adja meg, hogy mely szerződéssel kapcsolatban van kérdése, észrevétele, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Adatlap kitöltése

Termékekkel, termékinformációval kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi menüpontban tudja felénk jelezni.

Kérjük adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Adatlap kitöltése

Gépjármű-biztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Otthonbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Utasbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Élet- és balesetbiztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Vállalati biztosítás kárügyintézéssel kapcsolatos bármilyen észrevételét az alábbi űrlappal tudja felénk jelezni. Kérjük, adja meg elérhetőségét, munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Űrlap kitöltése

Letölthető dokumentumok

 

Panaszát az alábbi panaszbejelentő lapok egyikét kitöltve tudja legegyszerűbben átadni nekünk a felsorolt csatornákon – személyesen vagy írásban. Személyes leadásnál kérjük, kérjen róla munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot.

 

Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:

 

A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról (bejelentési lehetőségek, az ügyintézés menete, hova fordulhat, ha elégedetlen a válaszunkkal, stb.) az alábbi dokumentumban adunk részletes tájékoztatást:

 
Az Allianz Hungária Zrt. függő jelzáloghitel-közvetítői tevékenységéhez kapcsolódó panaszkezelési szabályzata, valamint a az Allianz Hungária Zrt. üzletszabályzata és általános szerződési feltételei jelzáloghitel közvetítő függő ügynöki tevékenységre vonatkozóan:
  
Our complaint handling principles:
 
Unsere Satzung für Beschwerdenhandlung finden Sie hier:
  
Az MNB által közzétett panasz bejelentő lapot itt találja, panasz bejelentéséhez ezt is elfogadjuk:
 
MNB által kiadott tájékoztatók: