Csekk igénylés

Annak érdekében, hogy biztosítási szerződésének kockázatviselése folyamatos legyen, a választott díjfizetési gyakoriságnak megfelelően a szerződés díját rendeznie szükséges. Sajnos időnként előfordulhat, hogy a biztosítás díjának befizetésére szolgáló csekk elveszik vagy megsérül.

A lenti mezőket kitöltve, majd az „Elküld” gombra kattintva tudja a csekkre vonatkozó pótlási igényét eljuttatni Társaságunkhoz.

Tájékoztatjuk, hogy a kérés napján érvényes díjrendezettségnek megfelelő, a biztosítási évfordulóig hátralévő bizonylatokat küldjük ki, így az nem feltétlenül azt az összeget fogja tartalmazni, amely a hiányzó csekken szerepelt. A kért csekket a kitöltést követő második munkanapon postázzuk ki az Ön számára.

Fontos, hogy a biztosításban szerződőként megjelölt személy nevét adja meg a „Családnév” és „Utónév” mezők kitöltésénél. Kérjük, adja meg telefonszámát is, hogy szükség esetén munkatársaink felvehessék Önnel a kapcsolatot.

Felhívjuk figyelmét, hogy lehetősége van biztosítási díját elutalni!

Az OTP Bank Nyrt-nél vezetett bankszámlaszámunkra utalhat, amely esetben, kérjük, hogy a közlemény rovatban tüntesse fel biztosításának kötvényszámát. Bankszámlaszámainkhoz kattintson ide

Biztosítási díjának összegét befizetheti bankkártyával is bármelyik ügyfélkapcsolati pontunkon, valamint telefonos ügyfélszolgálatunkon, a +36 (1/20/30/70) 421-1-421-es telefonszámon.

Online bankkártyás fizetés választása esetén biztosításának díját kiegyenlítheti Online díjfizetés internetes oldalunkon keresztül vagy Ügyfélportálunkon.

Online díjfizetés

Ügyfélportál bejelentkezés / regisztráció