Szolgáltatásaink

Intézze biztosítása ügyeit kényelmesen, online, sorban állás nélkül!

Ügyfélportál

Kérdése van? 

Hívjon minket!

vezetékes:         +36 (1) 421-1-421

Telenor:             +36 (20) 554-4-421

Telekom:            +36 (30) 421-1-421

Vodafone:          +36 (70) 421-1-421

Elektronikus levélküldés

  • Ügyfélportál
  • Kapcsolat

Akadálymentesség

Információk fogyatékossággal élő Ügyfeleink/Látogatóink részére

Az Allianz Hungária Zrt. elkötelezte magát a fogyatékossággal élő Ügyfelek esélyegyenlősége és ügyintézésének teljes körű segítése mellett. Célunk, hogy kényelmes és könnyen hozzáférhető szolgáltatásokat nyújtsunk Ügyfeleinknek, szem előtt tartva a Magyar Nemzeti Bank 4/2017. számú, e témában kiadott ajánlását.

Felelős szolgáltatóként igyekszünk minden biztosítással kapcsolatos ügyintézésben fogyatékossággal élő Ügyfeleink segítségére lenni.

Honlapunk szolgáltatásai

Akadálymentesen intézheti ügyeit, kötheti meg biztosítását. Törekszünk megfelelni az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásainak legalább AA szinten. Munkánk során törekszünk arra, hogy honlapunkon minél egyszerűbben, akadálymentesebben köthessenek biztosítást, intézhessék ügyeiket Ügyfeleink. Azon dolgozunk, hogy az ISO/IEC 40500:2012 webes szabvány előírásait minél magasabb szinten tudjuk teljesíteni, ezzel is segítve a teljes weboldal akadálymentessé tételét.

Gyengénlátó (kontrasztos) mód bekapcsolása

A könnyebb láthatóság érdekében a képernyő jobb felső sarkában levő piktogram segítségével tudod bekapcsolni a fekete-sárga kontrasztos megjelenítést.

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy információs videóink feliratokkal is ellátva jelenjenek meg.

Honlapunkon elérhető:

    • a fogyatékossággal élők számára készített szolgáltatási térkép, ami segít eligazodni szolgáltatásaink között, valamint
    • az akadálymentesített ügyfélkapcsolati pontjaink listája.
    • Előzetes időpontfoglalás (ez az oldal jelenleg még látássérültek számára nem akadálymentes)
    • hallássérültek is könnyen köthetnek biztosítást, vagy intézhetik ügyeiket a honlapunkon. Biztosítás kötés során chaten keresztül is kérhetnek segítséget.

Központi Ügyfélszolgálat, ügyintézés, panaszkezelés – időpont egyeztetés

Akadálymentesen kialakított Központi Ügyfélszolgálatunk cégünk székhelyén található; 1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.

Fogyatékossággal élő Ügyfeleink számára - mozgáskorlátozott parkolási igazolvánnyal - központi épületünk mélygarázsában (1087 Budapest Könyves Kálmán krt. 48-52.) biztosítunk parkolóhelyet az ügyintézés idejére. A mélygarázsból a Központi Ügyfélszolgálati irodához felkísérjük Ügyfelünket.

Központi Ügyfélszolgálatunkon akadálymentesített fizikai környezet és ügyfélhívó áll Ügyfeleink rendelkezésére. Személyes segítségnyújtással és kiemelt ügyintézéssel gondoskodunk fogyatékossággal élő Ügyfeleinkről.  Egyablakos ügyintézést biztosítunk, azaz igyekszünk mindenben, egy helyen, egy időpontban segítségükre lenni Ügyfeleinknek. Igény szerint külön tárgyalóhelyiségben is tudunk egyeztetni Ügyfelünkkel és a velük érkező segítővel. Előzetes telefonos jelzést (06–1/20/30/70-421-1-421) követően tudunk biztosítani jeltolmácsot, vagy egyéb segítséget, Ügyfelünk kérése szerint. Természetesen szívesen fogadjuk a segítő kutyákat is.

Központi Ügyfélszolgálatunkon lehetőség van előzetes időpontfoglalásra, hogy várakozás nélkül, soron kívül tudjunk foglalkozni az azt igénylő Ügyfeleinkkel.

Az időpontfoglalás itt érhető el:

Időpontfoglalás

(ez az oldal jelenleg még látássérültek számára nem akadálymentes. Látássérült ügyfeleinknek a Call Centerünkön keresztül is  foglalhatnak időpontot. Telefonszám: 06–1/20/30/70-421-1-421

Esetleges problémád, panaszodat is továbbíthatod honlapunkon keresztül, itt:

Észrevételek

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontok

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontjaink országszerte elérhetőek, listájukat itt találod:

Akadálymentesített Ügyfélkapcsolati pontok 

Személyes kapcsolattartó

Fogyatékossággal élő Ügyfeleinknek személyes kapcsolattartót, saját üzletkötőt biztosítunk. Amennyiben telefonon (06–1/20/30/70-421-1-421) jelzed szerződéskötési szándékát, - és a szerződés nem köthető meg telefonon vagy online, - lakcímre kiküldjünk üzletkötő partnerünket, hogy teljes körű segítséget nyújtson a szerződéskötéssel kapcsolatban. Ide értendő a részletes tájékoztatás, igény szerint a feltételek, tájékoztatók felolvasása, értelmezése, és a szerződés megkötése.

Természetesen a szerződéses kapcsolat során a személyes kapcsolattartó, üzletkötő mindvégig Ügyfelünk rendelkezésére áll.

Együttműködés a szerződéskötés, majd az ügyintézés során

Társaságunk a feltételeink kialakításánál, a szerződéskötésnél, majd a további együttműködés, kapcsolattartás során is elkötelezett a fogyatékossággal élők segítésében.