Allianz Ügyfélportál

Ügyfélportál


Kezelje biztosítási szerződéseit kényelmesen, online.

Mire tudja az Allianz Ügyfélportált használni?

Hogyan regisztrálhat az Ügyfélportálra?

1. Szerződés regisztrálása

A regisztráció első lépéseként kérjük, adja meg Allianz szerződésszámát, majd a regisztrációhoz szükséges adatokat (e-mail cím, jelszó) és a biztosítás megkötésekor a biztosítóval közölt mobiltelefonszámát.

2. Telefonszám megerősítés

A regisztráció a mobiltelefon számra SMS-ben megküldött kód megadásával folytatható..

3. E-mail cím megerősítése

Az  e-mail cím megerősítéséhez kiküldött linkre kattintva aktiválhatjha Ügyfélportál fiókját. 

A sikeres regisztráció után bejelentkezhet az Allianz Ügyfélportálra.

A regisztráláshoz kattintson ide.

Gyakran ismételt kérdések

Regisztrációval, bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Regisztrálhatok az Allianz Ügyfélportálra?

Az Ügyfélportálra minden e-biztosítással rendelkező ügyfelünk regisztrálhat, aki elfogadta az Ügyfélportál szerződést.

Regisztrálható szerződések:

  • Allianz Otthon Plusz lakásbiztosítás
  • Allianz Lakásbiztosítás (ALA)
  • Allianz Online Otthonbiztosítás
  • Allianz Lakóközösségi Plusz
  • Allianz e-Casco
  • Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (eGFB)
  • Allianz Klasszikusok (EUA)
  • HozamMax (HMA)
  • Allianz életprogramok
  • Mezőgazdasági növénybiztosítás

Hogyan tudok regisztrálni, ha szerződéskötés óta megváltozott a telefonszámom?

Kérjük, hívja fel a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-421-1-421-es telefonszámon, ahol munkatársaink a beazonosítás után rögzítik az új mobiltelefonszámát.

Ugyanazt az e-mail címet megadhatom több Ügyfélportál regisztrációhoz is?

Nem. Egy e-mail cím csak egy Ügyfélportál regisztráció során adható meg, mivel egyben ez a felhasználónév is.

Ha van e-biztosítása és már regisztrált ügyfelünk, minden e-biztosításának adatait megtekintheti, így az újonnan kötötteket is.

Ha felhasználó neve alatt mégsem látja valamennyi e-biztosítását, akkor kérjük, hogy az e-biztosítás szerződésszámának pontos megadásával jelezze az Ügyfélportálon belül, az Ügyintézés/Egyéb igény menüpontban, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1-421-1-421-es telefonszámon.

Nem kaptam meg SMS-ben a kódot, mit tegyek?

Ha 5 percen belül nem kapta meg az SMS kódot, kérjük, kezdje elölről a regisztrációs folyamatot.

Elfelejtettem a felhasználónevem, mit tegyek?

Felhasználónévnek az e-mail címét kell megadni. Amennyiben nem emlékszik, hogy milyen e-mail címmel regisztrált, kérjük, hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-421-1-421-es telefonszámon.

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

Kattintson az ’Elfelejtett jelszó’ hivatkozásra, adja meg a felhasználónevét (e-mail cím), és kattintson a Tovább gombra. Sms-ben kapja meg a kódját, melynek a kötőjel utáni 5 karakterét kell a következő oldalon megadni. A helyes kód megadása után új jelszót választhat magának.

Ügyintézés (szerződéskezelés)

Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?

A ’Partner adatok’ oldalon a változtatni kívánt adat szerkeszthetővé válik, ha a ’Módosítás’ gombra kattint. Egyes adatok módosítására nincs azonnal lehetőség, ebben az esetben kollégáink telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot az adatok egyeztetése céljából.

Több e-biztosításom is van, de nem látom mindegyiket a felhasználó nevem alatt, mi a teendő?

Ha a felhasználó neve alatt nem látja valamennyi e-biztosítását, akkor kérjük, hogy az e-biztosítás szerződésszámának pontos megadásával jelezze az Ügyfélportálon belül, az Ügyintézés/Egyéb igény menüpontban, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1-421-1-421-es telefonszámon.

Milyen dokumentumokat érek el az Ügyfélportálon?

A szerződés létrejöttével automatikusan megkapja az elektronikus biztosítási kötvényt, és – amennyiben kért - az elektronikus számlát is, amely letölthető az Ügyfélportálon a ’Kapcsolódó dokumentumok’ menüpontban.

Kötelező gépjármű felelősségbiztosítások esetén elérhető a díjigazolás, amellyel a biztosítás megléte igazolható a hivatalos szervek felé.   A díjigazolást csak a díjjal rendezett szerződésekre áll módunkban kiállítani. Díjigazolás nélkül az Ajánlat igazolja a biztosítás meglétét a szerződéskötéstől számított 60. napig.

Hogyan igényelhetek zöldkártyát a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításomhoz?

Zöldkártyát a "Szerződés adatok"-nál a "Kapcsolódó dokumentumok" fül alatt igényelhet. A zöldkártyát postán küldjük ki a szerződő címére az igénylést követően.

Amennyiben a bejegyzett lakcímétől eltérő címre szeretne zöldkártyát kérni, kérjük, azt az adott szerződés alatt az "Ügyintézés" fülön található "Egyéb igény" alatt elérhető űrlapon igényelje.

Miért nem tudom letölteni az igazolásokat és egyéb dokumentumokat?

Az Ügyfélportál felugró ablakokban (pop-up) jeleníti meg a letölthető dokumentumokat, ezért a böngészőben engedélyezni kell a felugró ablakok megjelenítését.

Kérdésem van a szerződésemről, hogyan tehetem fel?

Ha szerződéshez kapcsolódó üzenetet, kérdést, panaszt szeretne küldeni, akkor azt a Szerződés adatok > Részletek > Ügyintézés fül > Egyéb igény útvonalon teheti meg.

Díjfizetési adatok megtekintése és módosítása

A ’Díjfizetési adatok’ menüpontban megtekintheti a díjfizetéssel kapcsolatos információkat, valamint módosíthatja díjfizetési gyakoriságát, díjfizetési módját és számlaszámát.

Az alábbi díjfizetési módok közül választhat:

Bankkártyás díjfizetés: Az Ügyfélportálon a Díjfizetés gombra kattintva, vagy az Online díjfizetés oldalon lehetősége van bankkártyával kifizetni a biztosításának díját. Bővebb információt a bankkártyás fizetésről a következő pontokban olvashat.

Lehívásos díjfizetés: A biztosító automatikusan lehívja bankszámlájáról a gyakoriságnak megfelelő esedékes díjat. Ennek feltétele, hogy a lehívásos díjfizetést válassza, és megadja a bankszámlaszámát, amelyről a díjakat fizetni szeretné, majd saját bankjához egy kitöltött Csoportos beszedési megbízás elnevezésű nyomtatványt kell eljuttatnia.

Átutalásos díjfizetés: A biztosítási díj átutalásáról Önnek kell gondoskodnia. (Ez a díjfizetési mód e-GFB esetében nem választható.)

Online díjfizetés

Milyen biztosítások díját tudom kifizetni az Ügyfélportálon?

Az Ügyfélportálon csak a regisztrált e-biztosításainak díját tudja befizetni, de az Online Díjfizetés oldalunkon bármelyik, társaságunknál lévő szerződésének rendezheti a díját bankkártyájával.

Milyen bankkártyával tudok online biztosítási díjat fizetni?

Biztosítási díj minden olyan bank- és hitelkártyával befizethető, amely alkalmas online vásárlásra.

Oldalunkon az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • Visa (dombornyomott)
  • MasterCard (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően – ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet oldalunkon Electron kártyájával is. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz.
  • Maestro (nem dombornyomott)

Milyen adatokra van szükség a bankkártyás fizetéshez?

Az Ügyfélportálon a szerződés kiválasztásával a szükséges adatok automatikusan kitöltődnek a díjfizető oldalon, ezért ott csak a kártya adatait szükséges megadnia.

Bankkártyás fizetés esetén az alábbi kártyaadatok szükségesek:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód (a kártya hátlapján, az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt kérjük, hagyja üresen.
Kárrendezés

Hogyan tudom bejelenteni a káromat Ügyfélportálon keresztül?

Internetes felületünkön akár otthonról, sorban állás nélkül bejelentheti biztosítási szerződéseihez kapcsolódó kárügyeit, kártörténetét, elektronikusan küldhet be iratokat már bejelentett káreseményhez, és információt kérhet folyamatban lévő kárügyéről is.

Az Ügyfélportálon az Ügyintézés>Kárbejelentés oldalról tudja elindítani az online kárbejelentési folyamatot.

Üzenetek

Hogyan küldhetek üzenetet?

Ha nem konkrét szerződéshez kapcsolódik a kérése, kérdése, akkor az ’Üzenetek’ oldalon az "Üzenet küldése" gombra kattintva jut el az üzenetküldő felületre, ahol lehetősége van egyedi üzenetet küldeni, illetve információt is kérhet, panaszt küldhet.

Milyen üzeneteket kapok az Ügyfélportálon keresztül?

Az Ön részére kiküldött dokumentumokat az Ügyfélportál ‘Üzenetek’ menüpont alatt elérhető üzenetfiókban is megtalálja, valamint az Ön által küldött üzenetekre adott válaszunkat is itt olvashatja el. A szerződésével, adataival kapcsolatos változásokról is ebben a menüpontban tájékoztatjuk.

Amennyiben Önnek üzenete érkezett az Ügyfélportálra, úgy e-mail címére is küldünk erről értesítést.

Letölthető dokumentumok