2015.02.19.

Forradalmian új, mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon

Mobil bankkártya-terminál az Allianz pénzügyi tanácsadóinál

Budapest, 2015. február 19. – Akár otthon, a nappalinkban ülve is fizethetünk bankkártyával az Allianz pénzügyi tanácsadóinál egy új, Magyarországon elsőként használt fizetési megoldásnak köszönhetően. Az Allianz Hungária Zrt, az Ingenico Group és a MasterCard közös fejlesztésében létrehozott mobil bankkártya-terminál a tanácsadók okostelefonjához csatlakoztatva teszi lehetővé a mágnescsíkos, chipes és egyérintéses kártyák elfogadását, így az egyszerű gyors és biztonságos fizetést.

Allianz - Mobil fizetési megoldás

Az Allianz tanácsadói folyamatosan kapcsolódnak be a programba a terminál 2014. október 31-i bevezetése óta, február 15-én már 560-an rendelkeztek ilyen megoldással. A megoldás sikerét mutatja, hogy ebben a rövid időszakban a tanácsadók csaknem 7000 tranzakciót bonyolítottak le, amelynek 20 százaléka egyérintéses fizetés volt. Év végére ez a szám megsokszorozódhat, hiszen a tervek szerint december végén az ügyfelek már 800 tanácsadónál teljesíthetik díjfizetési kötelezettségüket bankkártyával, akár egyetlen érintéssel is. Az mPOS (mobil POS) terminál gyors, kényelmes és biztonságos fizetést tesz lehetővé, így az ügyfelek elkerülhetik a csekkbefizetést vagy a banki átutalás költségeit.

„Az mPOS terminálok bevezetése ügyfeleink még magasabb szintű kiszolgálását biztosítja, hiszen segítségével tanácsadóink teljes körű szolgáltatással állnak rendelkezésükre a tanácsadástól kezdve a szerződéskötésen át a biztosítás indításáig, valamint az első díj és az esedékes díjak befizetéséig – mindezt az ügyfelünk által választott helyen és időben”mondta Pásti Zoltán, az Allianz Hungária Zrt. értékesítésért és hálózatirányításért felelős vezérigazgató-helyettese.

Az innovációban élenjáró biztosítóként az Allianz oly módon fejleszti termékeit és szolgáltatásait, hogy azok még inkább ügyfelei kényelmét és a megváltozott ügyféligények kielégítését szolgálják. Társaságunk digitalizációs törekvéseinek megfelelően az mPOS terminálok bevezetése korszerű, papírmentes és innovatív megoldást biztosít, ami a teljesen automatizált folyamattal kényelmes, rugalmas, gyors és biztonságos díjfizetést tesz lehetővé”mondta Végh István, az Allianz Hungária Zrt. operációért és IT területért felelős vezérigazgató-helyettese.

„Az Ingenico Group egyik legfontosabb törekvése a folyamatos innováció annak érdekében, hogy vállalati ügyfelei számára gazdagabbá, zökkenőmentesebbé és személyesebbé tegye a saját vásárlóikkal való együttműködést, függetlenül az értékesítési csatorna típusától. Büszkék vagyunk rá, hogy az Allianz Magyarország az Ingenico Group-ot bízta meg saját innovatív mobil fizetési megoldásának kifejlesztésére, amely lehetővé teszi a tanácsadók számára, hogy a legnagyobb biztonság mellett fogadjanak el kártyás fizetéseket okostelefonjuk és a hozzá tartozó üzleti applikáció, valamint az Ingenico mobil terminál segítségével. Az új megoldást a legszigorúbb biztonsági előírásoknak megfelelő robusztus adminisztrációs és kimutatásokat, jelentéseket szolgáltató háttér rendszer támogatja” – mondta el Luciano Cavazzana, az Ingenico Group Olaszországért és Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója.

„Az mPOS terminál forradalmian új fizetési megoldás Magyarországon, amely jól mutatja a MasterCard elkötelezettségét az innováció irányában. Nagy előrelépés a készpénz-mentes társadalom felé, mert általa olyan területen érhető el a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen. Világszerte egyre több vállalkozás választja a mobil fizetési terminálok - szakmai nevén mPOS - használatát annak érdekében, hogy növelje forgalmát, és jobb kiszolgálást biztosítson ügyfeleinek. A terminál használata gyors és egyszerű, az okostelefonok elterjedésével kézenfekvő megoldás azoknak a szolgáltatóknak, amelyek eddig csak készpénzt fogadtak el, de szívesen változtatnának ezen” - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Az Ingenico iCMP mPOS terminálja egy okostelefon vagy táblagép és egy hozzá tartozó iOS és Android alatt futó üzleti, értékesítési alkalmazás kiegészítésével működő bankkártya elfogadó megoldás. A készülék egyaránt alkalmas a mágnescsíkos, a chipes és az egyérintéses kártyák elfogadására, kompakt mérete miatt pedig ideális megoldás a nem helyhez kötött fizetési szituációkban. A terminál biztonságos Bluetooth kapcsolat segítségével kommunikál az okostelefonnal vagy táblagéppel. A megoldás különlegessége az is, hogy nincs kinyomtatott nyugta, ezeket az ügyfél emailen keresztül kapja meg és nem kell tárcájában őriznie.

Sajtókapcsolat:

Allianz Hungária Zrt: Reichert Otília, megbízott kommunikációs vezető, otilia.reichert@allianz.hu;

Ingenico Group: Ottilia Rouguet, marketing és kommunikációs igazgató – Kelet-Európa, ottilia.rouguet@ingenico.com;

MasterCard:Nóniusz Anita, PR munkatárs, anita.noniusz@localtime.hu

 

Az Allianzról:

Ügyfeleivel és értékesítési partnereivel az Allianz az egyik legerősebb pénzügyi közösséget alkotja. A pénzügyi lehetőségek kiaknázása és a kockázatok elleni védelem terén világszerte több mint 83 millió magán- és vállalati ügyfél támaszkodik az Allianz szaktudására, tőkeerejére, globális jelenlétére és stabilitására. A csoport magyarországi tagja, az Allianz Hungária Zrt. a hazai piacvezető szerep és az ugyanilyen rangú nemzetközi kapcsolatrendszer előnyeit ötvözve széles körű pénzügyi megoldásokat kínál, amellyel a hazai ügyfelek igényeit személyre szabottan tudja kielégíteni.

További információk elérhetők a cég hivatalos oldalán: www.allianz.hu

 

Az Ingenico Group-ról:

A Franciaországban alapított Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), a világ vezető szereplője a kártyaolvasó terminálok és a biztonságos tranzakciók piacán. A vállalat 125 országban van jelen, több mint 40 leányvállalatánál 4000 munkatárs dolgozik. Az Ingenico Group több mint 20 millió terminálja üzemel világszerte, és megoldásokat nyújt a kerekedelem összes területén, az üzletben, online és mobil fizetéskor egyaránt. Az Ingenico Group, a világ legnagyobb tranzakciókat kiszolgáló hálózat-üzemeltetőjeként nélkülözhetetlen partenere vezető nemzetközi pénzintézeteknek, globális kereskedőknek és számtalan vezető világmárkának. A Csoport biztonságos fizetési megoldásai optimalizálják a kereskedők fizetési igényeit és elősegítik a saját márkáik igéreteinek megvalósulását. További információ: www.ingenico.com   twitter.com/ingenico

 

A MasterCard-ról:

MasterCard (NYSE: MA), az egyik globális piacvezető fizetési és technológiai vállalat, mely jelenleg a világ leggyorsabb feldolgozó hálózatát üzemelteti, összekötve fogyasztókat, pénzintézeteket, kereskedőket, kormányokat és üzleti vállalkozásokat több mint 210 országban világszerte. A MasterCard termékei és üzleti megoldásai könnyebbé, kényelmesebbé és biztonságosabbá teszik a mindennapi kereskedelmet, a vásárlást, az utazást, az üzleti tevékenységet, valamint a pénzügyek intézését. További információ: www.mastercard.com. Kövessen minket a Twitteren: @mastercardnews, @mastercardhu.