2016.10.11.

Az Allianz továbbra is szárnyal a globális márkák rangsorában

Az Interbrand idei „Legjobb globális márkák” rangsorában az előző évhez képest 12 százalékkal nőtt az Allianz márka értéke. Ezzel a társaság az 51. helyre lépett előre a legjobb 100 nemzetközi márka között.

Allianz - Interbrand Best Global Brands

Az Allianz ismét javított pozícióján az Interbrand márkatanácsadó cég évenként megjelenő ranglistájában, amely a világ száz legértékesebb márkáit tartalmazza az adott évre vonatkozóan. Az idei Interbrand „Legjobb globális márkák” (Best Global Brands 2016) rangsorában három pozíciót előrelépve 51. helyen végzett a társaság, a márkaértéke pedig 12 százalékkal nőtt 2015-höz képest több mint 9,5 milliárd dollárra.

Az Interbrand szerint az Allianz legfőbb erőssége 2015-ben a kiváló pénzügyi eredményei mellett a Valódi Ügyfélközpontúságra helyezett fókusz volt, valamint a digitalizációhoz és a fenntartható fejlődéshez való hozzáállása és elkötelezettsége is kiemelkedő volt.

„Büszkék vagyunk az Allianz brand teljesítményére. A kétszámjegyű növekedés egyértelműen tovább erősíti a rangsorban elfoglalt pozíciónkat – hangsúlyozta Jean-Marc Pailhol, az Allianz globális Market menedzsment és Értékesítési hálózatért felelős igazgatója.

„Az ügyfeleinkre helyezett még nagyobb hangsúly a hajtóereje a brandnek. Az Allianz nemrég mutatta be a “Lépj bátran! Veled vagyunk.” márkakoncepciót, mert szeretnénk védelmet biztosítani ügyfeleinknek, amely kellő bátorságot ad számukra a növekedéshez és céljaik eléréséhez.”

Interbrand módszertan

Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét. A módszertan ISO 10668-as minősítéssel rendelkezik. A 2016-os rangsorban a leggyorsabban növekvő márkák a Facebook, az Amazon, a LEGO és a Nissan. A rangsor legújabb szereplői között megtalálható a HP, a Dior és a Tesla is.

München, 2016. október 11.