2019.05.15.

Folytatódik a sikersorozat: az Allianz ismét Superbrands díjas lett

Kimagasló szaktudás, ügyfél-orientáltság és kiemelkedő ügyfélélmény: ezek azok a tényezők, amelyek immár 15. alkalommal segítették hozzá az Allianz Hungáriát a Superbrands díj, illetve 12. alkalommal a Business Superbrands díj elnyeréséhez. A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat idén is a legkiválóbb márkáknak ítélte oda.

Az idei díjazással tovább folytatódott a sikersorozat: az Allianz továbbra is az egyetlen olyan magyar biztosító, amely a díj alapítása óta minden évben Superbrands lett, valamint az egyetlen olyan márka, amely a Business Superbrands kitüntetést is megkapta annak bevezetése óta.

E díjak különösen nagy jelentőséggel bírnak az Allianz számára, mivel a Superbrands védjegyek magas minőséget szimbolizálnak, elnyerésük pedig egyet jelent a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkáknak járó elismeréssel.

A díjazás többek közt annak is köszönhető, hogy az Allianz Hungária folyamatosan keresi azokat az innovatív, digitális megoldásokat, amelyek növelik az ügyfélélményt, illetve célja az is, hogy vonzóbbá tegye szolgáltatásait a jellemzően fiatalabb generációhoz tartozó, digitális megoldásokat kereső ügyfelei számára is.

A Superbrand és a Business Superbrands díjakról

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt ügyfeleink mindennapi választásához.

A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Allianz - superbrands-dij-2019

Nemzetközi Superbrands Program

Idén huszonnégy éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.

Business Superbrands Program

Idén tizenkét éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

A Superbrandsről bővebben: www.superbrands.hu