2015.10.19.

Az Allianz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján

Az Interbrand idei „Legjobb globális márkák” rangsorában az előző évhez képest 10 százalékkal, 8,5 milliárd USD-ra nőtt az Allianz márka értéke. Ezzel a társaság az 54. helyre lépett előre a legjobb 100 nemzetközi márka között.

Allianz - Az Allianz ismét előrébb lépett a legjobb márkák ranglistáján

Az Allianz ismét javított pozícióján az Interbrand márkatanácsadó cég évenként megjelenő ranglistájában, amely a világ száz legértékesebb márkáit tartalmazza az adott évre vonatkozóan. Az idei Interbrand „Legjobb globális márkák” (Best Global Brands 2015) rangsorában egy pozíciót előrelépve 54. helyen végzett a társaság, a márkaértéke pedig 10 százalékkal nőtt 2014-hez képest. 

Mióta az Allianz 2007-ben bekerült az Interbrand rangsorába, hatalmasat ugrott a 80. helyről az 54.-re, márka értéke pedig több mint kétszeresére nőtt, 4 milliárd amerikai dollárról 8,5 milliárdra.

Az Interbrand szerint az Allianz legfőbb erősségei: 85 millió ügyfele, 125 éves jelenléte a piacon, és megfelelő hozzáállása a digitalizációhoz.

“Az Allianz márka értéke ismét átlagon felül - 10 százalékkal - növekedett,. Ennek köszönhetően a legjobban teljesítő pénzügyi szolgáltatók közé tartozunk, ami megerősít minket abban, hogy sikeresen teljesítjük márkánk ígéretét” – mondta Christian Deuringer, az Allianz SE globális márka-menedzsment igazgatója. A 2015-ös rangsorban a leggyorsabban növekvő márkák a Facebook, az Apple, az Amazon, a Hermès és a Nissan.

Az Allianz célja az, hogy tovább erősítse márkáját, illetve hosszú távon a legerősebb fogyasztásicikk- és technológiai márkákhoz mérje magát. Deuringer szerint ennek kulcsa az ügyfélközpontú működés. “Olyan termékeket és megoldásokat kell kínálunk ügyfeleinknek, amelyeket tökéletesen igényeikre szabunk, ezáltal biztosítjuk számukra a pozitív ügyfélélményt” – hangsúlyozta.

Az Interbrand rangsor alapjául szolgáló márkaérték számításánál figyelembe veszik az adott márkával fémjelzett termékek és szolgáltatások pénzügyi eredményességét, a márka vásárlási döntésekben betöltött szerepét, valamint a márka tényleges erejét.