Allianz - allianz-allas-fejlec

Contact Center ügyintézőt keresünk

Az Allianz Hungária Zrt. debreceni munkavégzésre keres Contact Center ügyintézőt.

Allianz - Contact Center ügyintéző

A németországi központú Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban 140 000 munkatársunk áll közel 86 millió ügyfelünk rendelkezésére.

A nemzetközi Allianz Csoport tagjaként az Allianz Hungária Zrt. a magyar biztosítási piac piacvezető biztosítója. Sokszoros Superbrands és Business Superbrands díjasak vagyunk, ügyfeleink pedig folyamatosan honorálják az ügyfélközpontúság és a digitalizáció terén végzett törekvéseinket, így az Allianz az ügyfélkiszolgálást és innovációt díjazó közönségszavazások állandó dobogós helyezettje.

A szakmai elismerések mellett ugyanakkor munkatársaink megbecsülését is kiérdemeltük:  Legjobb Munkahely címmel jutalmaztak minket.

Feladatok

Új munkatársunk feladata a biztosítási termékeinkkel kapcsolatos teljes körű információszolgáltatás és ügyintézés telefonon illetve e-mailen keresztül.

  • Bejövő, kimenő hívások kezelése
  • Elektronikusan beérkező ügyfél levelek kezelése
  • Kárbejelentés rögzítése, kárinformáció nyújtása
  • Telefonon keresztül értékesíthető termékek/módozatok eladása bejövő hívások keretében

Elvárásaink

  • Középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikáció szóban és írásban
  • Alapfokú angol és/vagy német nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Biztosítási és értékesítési tapasztalat
  • További idegen nyelv(ek) ismerete

Telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat

Amit kínálunk

Munkatársainknak versenyképes jövedelmet, nemzetközileg élenjáró ismereteket, a folyamatos fejlődés lehetőségét és egy piacvezető nagyvállalat stabilitását nyújtjuk.